Cognito vyhrálo tendry pro MPO a TIC Brno

Tiskové zprávy Michaela Luňáčková

Brněnská agentura Cognito na jaře uspěla ve dvou výběrových řízení - pro Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) a pro TIC Brno. 

Digitální agentura Cognito zvítězila ve veřejné zakázce Ministerstva průmyslu a obchodu ČR na poskytování marketingových a komunikačních služeb. Rámcová smlouva uzavřená na období duben 2025 až březen 2026 zahrnuje zejména podporu v oblasti návrhu a realizace kampaní, grafické a textové produkce, správy digitálních platforem a optimalizace online komunikace. „Na spolupráci s MPO se těšíme. Dlouhodobě spolupracujeme s VUT Brno či Jihomoravským inovačním centrem, a tak při realizaci využijeme znalosti o energetice a dalších strategických prioritách ČR,“ říká Michaela Luňáčková, Managing Partner Cognito. 

TIC Brno si Cognito vybralo jako partnera pro zahraniční kampaň Brno True Story, která má za cíl představit město v okolních zemích a přilákat nové návštěvníky. Brno se světu ukáže skrze MotoGP, Vodojemy Žlutý kopec, Brněnské Vánoce i Gourmet Brno. Cognito zajišťuje mediální plánování a správu digitálních kampaní. „Tato spolupráce je pro nás srdeční záležitost. Brno známe, milujeme a víme, co všechno nabízí. Jsme rádi, že právě my můžeme šířit slávu města za hranicemi,“ dodává Michaela Luňáčková.

Cognito třetím rokem po sobě roste dvouciferným tempem a mezi jeho klienty patří například Automotodrom Brno, Česká filharmonie, Česká Kanada nebo Isotra. 
 

Co si dále přečíst