Vývojem nové verze svého webového portálu pověřila Digitální a informační agentura společnost Cognito.cz, která počátkem dubna úspěšně dokončila p...

Agentura Cognito zvítězila ve výběrovém řízení na tvorbu marketingové a komunikační strategie pro destinaci Česká Kanada. Tento projekt si klade za cíl podpořit rozvoj a propagaci turistické oblasti známé svou krásnou přírodou, historickými památkami a pestrou nabídkou volnočasových aktivit.
Destinační management Česká Kanada si od nové strategie slibuje výrazné posílení povědomí o této lokalitě a vytvoření atraktivní a rozpoznatelné značky. Cognito bude pracovat na budování silné identity destinace, jež osloví různé cílové skupiny, od rodin s dětmi až po cyklisty a milovníky pěších túr.
„Česká Kanada má obrovský potenciál stát se jedním z hlavních turistických cílů v Jihočeském kraji. Naší prioritou bude vytvořit moderní marketingovou strategii, která nejen zvýší návštěvnost, ale také pomůže prodloužit turistickou sezónu a podpoří udržitelnost cestovního ruchu v této oblasti,“ uvedla managing partner agentury Cognito Michaela Luňáčková.
Agentura Cognito se dlouhodobě specializuje na tvorbu marketingových strategií a z nedávné doby má za sebou úspěšné projekty, jako je například marketingová strategie pro město Aš nebo univerzitní marketingová strategie pro Vysoké učení technické v Brně.
Vedení marketingové divize při čekání na úvodní schůzku obdivuje krásy České Kanady (hrad v Jindřichově Hradci)
Vývojem nové verze svého webového portálu pověřila Digitální a informační agentura společnost Cognito.cz, která počátkem dubna úspěšně dokončila p...
Cognito.cz potrdilo svoji pozici tuzemské jedničky v oblasti vývoje v PHP Symfony a stalo se oficiálním implementačním partnerem SULU CMS, robustn...
Výběr písma pro vaši značku je mnohem důležitější, než se na první pohled může zdát. Vizuální identita je totiž jedním z klíčových faktorů, které ...