Sociální sítě se mění pomalu mrknutím oka a co ještě včera bylo slay, dnes už může být cringe. Rok 2025 přinese revoluční změny a nám marketérům n...
Marketingovou strategii pro Českou Kanadu bude tvořit brněnské Cognito
Agentura Cognito zvítězila ve výběrovém řízení na tvorbu marketingové a komunikační strategie pro destinaci Česká Kanada. Tento projekt si klade za cíl podpořit rozvoj a propagaci turistické oblasti známé svou krásnou přírodou, historickými památkami a pestrou nabídkou volnočasových aktivit.
Destinační management Česká Kanada si od nové strategie slibuje výrazné posílení povědomí o této lokalitě a vytvoření atraktivní a rozpoznatelné značky. Cognito bude pracovat na budování silné identity destinace, jež osloví různé cílové skupiny, od rodin s dětmi až po cyklisty a milovníky pěších túr.
„Česká Kanada má obrovský potenciál stát se jedním z hlavních turistických cílů v Jihočeském kraji. Naší prioritou bude vytvořit moderní marketingovou strategii, která nejen zvýší návštěvnost, ale také pomůže prodloužit turistickou sezónu a podpoří udržitelnost cestovního ruchu v této oblasti,“ uvedla managing partner agentury Cognito Michaela Luňáčková.
Agentura Cognito se dlouhodobě specializuje na tvorbu marketingových strategií a z nedávné doby má za sebou úspěšné projekty, jako je například marketingová strategie pro město Aš nebo univerzitní marketingová strategie pro Vysoké učení technické v Brně.
Vedení marketingové divize při čekání na úvodní schůzku obdivuje krásy České Kanady (hrad v Jindřichově Hradci)
Co si dále přečíst
Hledáte pro rok 2025 nějaké jistoty? My je pro vás máme. Pokud nedojde k nějaké kataklyzmatické události, jako třeba náhlému dokončení dlouho plán...
Do projektového týmu Cognito přibyla nová projektová manažerka Eva Kopečná. Od samého začátku se naplno věnuje hned několika projektům vývojářské ...