Cognito posiluje svou vývojářskou divizi o dva nové členy – backenďáka Michaela a frontenďáka Erika, kteří do týmu přinášejí své bohaté zkušenosti...
Marketingovou strategii pro Českou Kanadu bude tvořit brněnské Cognito
Agentura Cognito zvítězila ve výběrovém řízení na tvorbu marketingové a komunikační strategie pro destinaci Česká Kanada. Tento projekt si klade za cíl podpořit rozvoj a propagaci turistické oblasti známé svou krásnou přírodou, historickými památkami a pestrou nabídkou volnočasových aktivit.
Destinační management Česká Kanada si od nové strategie slibuje výrazné posílení povědomí o této lokalitě a vytvoření atraktivní a rozpoznatelné značky. Cognito bude pracovat na budování silné identity destinace, jež osloví různé cílové skupiny, od rodin s dětmi až po cyklisty a milovníky pěších túr.
„Česká Kanada má obrovský potenciál stát se jedním z hlavních turistických cílů v Jihočeském kraji. Naší prioritou bude vytvořit moderní marketingovou strategii, která nejen zvýší návštěvnost, ale také pomůže prodloužit turistickou sezónu a podpoří udržitelnost cestovního ruchu v této oblasti,“ uvedla managing partner agentury Cognito Michaela Luňáčková.
Agentura Cognito se dlouhodobě specializuje na tvorbu marketingových strategií a z nedávné doby má za sebou úspěšné projekty, jako je například marketingová strategie pro město Aš nebo univerzitní marketingová strategie pro Vysoké učení technické v Brně.
Vedení marketingové divize při čekání na úvodní schůzku obdivuje krásy České Kanady (hrad v Jindřichově Hradci)
Co si dále přečíst
Je tady léto, prázdniny, dovolená a taky okurková sezóna všech markeťáků. Důvod je nasnadě – každý se raději válí u vody, než aby čučel do počítač...
Sociální sítě poslední měsíce zaplavili UGC tvůrci a marketingoví zaklínači, kteří horlivě prodávají své ''nadupané'' kurzy, ve kterých vám prozra...