Agentura Cognito zvítězila ve výběrovém řízení na tvorbu marketingové a komunikační strategie pro destinaci Česká Kanada. Tento projekt si klade z...
Cognito si bere na starost digitální kampaně pro brněnský JIC
Brněnská agentura uspěla v tendru vypsaném inovační agenturou JIC, která se zaměřuje na podporu inovativního podnikání.
Digitální agentura Cognito bude od května zajišťovat strategii a správu digitálních kampaní, včetně kreativy, pro dílčí projekty a aktivity JICu, nejvýznamnější inovační agentury u nás. Přes dvacet let podporuje JIC startupy a inovativní firmy v tom, aby uspěly na globálních trzích. S jeho podporou vyrostly úspěšné firmy, jako jsou např. Kiwi.com, Y Soft nebo Flowmon. Startupistům nabízí JIC rady zkušených expertů, mezi kterými jsou úspěšní podnikatelé i zkušení profesionálové na financování, propojování, expanzi nebo investice.
„Hlavním cílem spolupráce je podpora aktivit JICu a jeho projektů. Tyto projekty jsou velmi důležité pro rozvoj a inovace podnikatelského ekosystému v jihomoravském kraji,“ říká Michaela Luňáčková, managing partner Cognito. Jedná se již o třetí úspěšné výběrové řízení Cognito v tomto roce.
JIC, který stál u zrodu mezinárodní sítě inovačních center Ynovate, svým klientům poskytuje ucelenou podporu ambiciózního a udržitelného podnikání. Jeho programy projde každý rok přibližně stovka firem z jižní Moravy, a to od začínajících podnikatelů s novým nápadem až po zavedené firmy. Podílí se na formování inovačního ekosystému, propaguje jižní Moravu v zahraničí pod značkou #brnoregion a mezi její dceřiné firmy a projekty patří kreativní hub KUMST, výzkumné a inovační centrum INTEMAC nebo digitální dílna FabLab.
Brněnská agentura Cognito má za sebou nejúspěšnější rok za dobu své šestnáctileté historie. Meziročně zvýšila obrat o 45 % a spolupracuje např. s Emco, Českou filharmonií, Statutárním městem Brnem, městem Aš, VUT Brno, Mojí lékárnou či Isotrou.
Co si dále přečíst
Cognito posiluje svou vývojářskou divizi o dva nové členy – backenďáka Michaela a frontenďáka Erika, kteří do týmu přinášejí své bohaté zkušenosti...
Je tady léto, prázdniny, dovolená a taky okurková sezóna všech markeťáků. Důvod je nasnadě – každý se raději válí u vody, než aby čučel do počítač...