Po důkladném výběrovém řízení, při kterém nikdo nebyl zraněn a většina účastníků se pozdravila, byl do řad Cognita na pozici projektového manažera...

Česká filharmonie si pro správu a plánování svých online kampaní vybrala brněnskou digitální agenturu Cognito.
(Zdroj: Česká filharmonie/Petra Hajsk)
Česká filharmonie v březnu zahájila spolupráci s digitální agenturou Cognito, která počátkem roku zvítězila v tendru. Cognito se bude v následujících dvou letech starat jak o správu digitálních kampaní, tak o mediální plánování. Hlavním cílem spolupráce je oslovit nové zájemce o klasickou hudbu a posílit brand České filharmonie.
Česká filharmonie je předním světovým symfonickým orchestrem s bohatou historií a tradicí sahající až do roku 1896. Během své existence se stala jedním z hlavních symbolů české kultury, pravidelně pořádá koncerty doma i v zahraničí, přičemž její repertoár zahrnuje široké spektrum děl klasické hudby. V příští, už 129., koncertní sezóně čeká Českou filharmonii například spolupráce s hlavním hostujícím dirigentem Simonem Rattlem nebo tři prosincová vystoupení ve slavné newyorské Carnegie Hall.
Brněnská agentura Cognito má za sebou nejúspěšnější rok za dobu své patnáctileté historie. Meziročně zvýšila obrat o 45 % a vyhrála výběrová řízení pro Moji lékárnu, Isotru, Vysoké učení technické v Brně či Kongresové centrum Praha. To jen potvrzuje její reputaci jako spolehlivého a kompetentního partnera pro digitální marketing.
Po důkladném výběrovém řízení, při kterém nikdo nebyl zraněn a většina účastníků se pozdravila, byl do řad Cognita na pozici projektového manažera...
V roce 2025 spojil TikTok sílu s analytiky ze System1 a udělali největší výzkum svého druhu. Dva roky na něm pracovali, otestovali 887 krátkých vi...
Znáte seriál Hospoda? Neznáte? Nevadí! Představte si, že jste hospodský, v našem případě pan Dušek – chodí k vám různá klientela, od kotelníků, př...