Když někdo začne s UX designem, většinou se rychle dostane do bodu, kdy má v hlavě zmatek. Tolik metod, procesů, pojmů a každý tvrdí, že právě ten...

Na sklonku minulého roku digitální agentura Cognito zvítězila ve výběrových řízeních společností Sanovia a Isotra, pro které bude pracovat na redesignu a rozvoji jejich e-commerce řešení. Od ledna tak Cognito pro obě společnosti dodává UX, design, vývojářské práce a související marketingové analýzy.
Sanovia Cognito svěřila redesign a rozvoj portálu a e-shopu sítě Moje lékárna, která patří se 360 zapojenými lékárnami mezi největší v Česku. Cílem projektu je zlepšit zákaznickou zkušenost díky integraci informačního portálu a e-shopu. Nové e-commerce řešení má portál mojelekarna.cz posunout mezi top 5 online lékáren v republice.
Isotra je přední evropský výrobce stínicí techniky, který si Cognito vybral pro vývoj nového B2B e-shopu určeného zákazníkům z ČR i celé Evropy. Součástí webového řešení je také integrace nového konfigurátoru produktů.
‚‚Rozsah a ambice obou projektů jsou pro nás výzvou a motivací zároveň. Mojelekarna.cz i Isotra jsou ve svých oborech jedny z nejsilnějších značek, takže nás dvojnásobně těší, že si pro realizaci svých plánů v digitální prostředí vybrali právě nás,” říká Jan Janča, CEO Cognito.
Když někdo začne s UX designem, většinou se rychle dostane do bodu, kdy má v hlavě zmatek. Tolik metod, procesů, pojmů a každý tvrdí, že právě ten...

Brněnská digitální agentura Cognito vyhrála výběrové řízení Národního muzea na zajištění digitálních kampaní pro dvě klíčové výstavy. Zakázka zahr...

Kdyby měly přednášky z PPC Campu svoje ČSFD, vypadalo by to nějak takhle. Kritici už rozebrali každý slide, přidali pár hvězdiček, Nicolas Cage si...
