Znáte seriál Hospoda? Neznáte? Nevadí! Představte si, že jste hospodský, v našem případě pan Dušek – chodí k vám různá klientela, od kotelníků, př...

Na sklonku minulého roku digitální agentura Cognito zvítězila ve výběrových řízeních společností Sanovia a Isotra, pro které bude pracovat na redesignu a rozvoji jejich e-commerce řešení. Od ledna tak Cognito pro obě společnosti dodává UX, design, vývojářské práce a související marketingové analýzy.
Sanovia Cognito svěřila redesign a rozvoj portálu a e-shopu sítě Moje lékárna, která patří se 360 zapojenými lékárnami mezi největší v Česku. Cílem projektu je zlepšit zákaznickou zkušenost díky integraci informačního portálu a e-shopu. Nové e-commerce řešení má portál mojelekarna.cz posunout mezi top 5 online lékáren v republice.
Isotra je přední evropský výrobce stínicí techniky, který si Cognito vybral pro vývoj nového B2B e-shopu určeného zákazníkům z ČR i celé Evropy. Součástí webového řešení je také integrace nového konfigurátoru produktů.
‚‚Rozsah a ambice obou projektů jsou pro nás výzvou a motivací zároveň. Mojelekarna.cz i Isotra jsou ve svých oborech jedny z nejsilnějších značek, takže nás dvojnásobně těší, že si pro realizaci svých plánů v digitální prostředí vybrali právě nás,” říká Jan Janča, CEO Cognito.
Znáte seriál Hospoda? Neznáte? Nevadí! Představte si, že jste hospodský, v našem případě pan Dušek – chodí k vám různá klientela, od kotelníků, př...
Brněnská agentura Cognito na jaře uspěla ve dvou výběrových řízení - pro Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) a pro TIC Brno.
Brněnský Mergado Fest máme doslova za rohem. O to víc nás těší, že letos nabídl tolik prakticky zaměřených přednášek – od brandingu až po AI analy...