Sociální sítě se mění pomalu mrknutím oka a co ještě včera bylo slay, dnes už může být cringe. Rok 2025 přinese revoluční změny a nám marketérům n...
Cognito vyhrálo výběrová řízení Mojí lékárny a Isotry
Na sklonku minulého roku digitální agentura Cognito zvítězila ve výběrových řízeních společností Sanovia a Isotra, pro které bude pracovat na redesignu a rozvoji jejich e-commerce řešení. Od ledna tak Cognito pro obě společnosti dodává UX, design, vývojářské práce a související marketingové analýzy.
Sanovia Cognito svěřila redesign a rozvoj portálu a e-shopu sítě Moje lékárna, která patří se 360 zapojenými lékárnami mezi největší v Česku. Cílem projektu je zlepšit zákaznickou zkušenost díky integraci informačního portálu a e-shopu. Nové e-commerce řešení má portál mojelekarna.cz posunout mezi top 5 online lékáren v republice.
Isotra je přední evropský výrobce stínicí techniky, který si Cognito vybral pro vývoj nového B2B e-shopu určeného zákazníkům z ČR i celé Evropy. Součástí webového řešení je také integrace nového konfigurátoru produktů.
‚‚Rozsah a ambice obou projektů jsou pro nás výzvou a motivací zároveň. Mojelekarna.cz i Isotra jsou ve svých oborech jedny z nejsilnějších značek, takže nás dvojnásobně těší, že si pro realizaci svých plánů v digitální prostředí vybrali právě nás,” říká Jan Janča, CEO Cognito.
Co si dále přečíst
Hledáte pro rok 2025 nějaké jistoty? My je pro vás máme. Pokud nedojde k nějaké kataklyzmatické události, jako třeba náhlému dokončení dlouho plán...
Do projektového týmu Cognito přibyla nová projektová manažerka Eva Kopečná. Od samého začátku se naplno věnuje hned několika projektům vývojářské ...