Je to tady, milí pisálkové. Jsme oficiálně zbyteční. Od listopadu minulého roku, kdy byl zdarma pro všechny spuštěn ChatGPT, který na základě pomě...

Na sklonku minulého roku digitální agentura Cognito zvítězila ve výběrových řízeních společností Sanovia a Isotra, pro které bude pracovat na redesignu a rozvoji jejich e-commerce řešení. Od ledna tak Cognito pro obě společnosti dodává UX, design, vývojářské práce a související marketingové analýzy.
Sanovia Cognito svěřila redesign a rozvoj portálu a e-shopu sítě Moje lékárna, která patří se 360 zapojenými lékárnami mezi největší v Česku. Cílem projektu je zlepšit zákaznickou zkušenost díky integraci informačního portálu a e-shopu. Nové e-commerce řešení má portál mojelekarna.cz posunout mezi top 5 online lékáren v republice.
Isotra je přední evropský výrobce stínicí techniky, který si Cognito vybral pro vývoj nového B2B e-shopu určeného zákazníkům z ČR i celé Evropy. Součástí webového řešení je také integrace nového konfigurátoru produktů.
‚‚Rozsah a ambice obou projektů jsou pro nás výzvou a motivací zároveň. Mojelekarna.cz i Isotra jsou ve svých oborech jedny z nejsilnějších značek, takže nás dvojnásobně těší, že si pro realizaci svých plánů v digitální prostředí vybrali právě nás,” říká Jan Janča, CEO Cognito.
Je to tady, milí pisálkové. Jsme oficiálně zbyteční. Od listopadu minulého roku, kdy byl zdarma pro všechny spuštěn ChatGPT, který na základě pomě...
Česká společnost Marlen spustila nový e-shop s originálními látkami, ze kterých se šijí kostýmy pro seriály Netflix i HBO. Nakupování látek v e-s...
Do Cognito nastoupil začátkem roku na pozici seniorního UX a UI designéra Ondřej Dúbravčík.