Po důkladném výběrovém řízení, při kterém nikdo nebyl zraněn a většina účastníků se pozdravila, byl do řad Cognita na pozici projektového manažera...

Od března 2024 se o digitální kampaně města Aš a jejich mediální plánování stará digitální agentura Cognito. Ta Aši v roce 2021 vytvořila marketingovou a komunikační strategii Aš na špičce, kterou město doposud realizovalo interně.
Hlavním cílem digitálních kampaní bude zvýšení povědomí o městě Aš a podpoření jeho pozitivního obrazu pro místní obyvatele i turisty mířící do lázeňského trojúhelníku. „Město Aš v průběhu roku pořádá řadu akcí, v okolí je krásná příroda a je rájem pro cyklisty,” vysvětluje Andrea Kuzma, ředitelka Knihovny, Muzea a Informačního centra Aš. „Cognito nejlépe pochopilo naše potřeby a zpracovalo zadání. Těší nás, že můžeme opět navázat spolupráci a posunout Aš více do povědomí lidí,” dodává Kuzma.
Cognito naváže na strategii, kterou přichystalo před 3 lety. „Zaměříme se na implementaci insightů, které město Aš v průběhu předchozích let získalo, a na rozvoj kreativního konceptu. Hlavním cílem je letos úspěšná letní turistická sezóna,“ doplňuje Michaela Luňáčková, Managing partner Cognito.
Cognito za dobu své patnáctileté historie dokázalo, že je v digitálním marketingu pro své klienty spolehlivým a kompetentním partnerem. To potvrzují i naši současní největší klienti Emco, Vysoké učení technické v Brně, Active Radio, Moje lékárna či Isotra.
Nechcete-li tuctovou marketingovou a komunikační strategii, chcete-li digitální kampaně s nápadem, napište nám na info@cognito.cz a společně se na to podíváme.
Po důkladném výběrovém řízení, při kterém nikdo nebyl zraněn a většina účastníků se pozdravila, byl do řad Cognita na pozici projektového manažera...
V roce 2025 spojil TikTok sílu s analytiky ze System1 a udělali největší výzkum svého druhu. Dva roky na něm pracovali, otestovali 887 krátkých vi...
Znáte seriál Hospoda? Neznáte? Nevadí! Představte si, že jste hospodský, v našem případě pan Dušek – chodí k vám různá klientela, od kotelníků, př...