Ale stejně, největší radost udělá takový dárek, který člověk vyrobí sám z lásky pro toho druhého. Pokud s tím souhlasíte, nebo třeba jen sháníte s...

Od března 2024 se o digitální kampaně města Aš a jejich mediální plánování stará digitální agentura Cognito. Ta Aši v roce 2021 vytvořila marketingovou a komunikační strategii Aš na špičce, kterou město doposud realizovalo interně.
Hlavním cílem digitálních kampaní bude zvýšení povědomí o městě Aš a podpoření jeho pozitivního obrazu pro místní obyvatele i turisty mířící do lázeňského trojúhelníku. „Město Aš v průběhu roku pořádá řadu akcí, v okolí je krásná příroda a je rájem pro cyklisty,” vysvětluje Andrea Kuzma, ředitelka Knihovny, Muzea a Informačního centra Aš. „Cognito nejlépe pochopilo naše potřeby a zpracovalo zadání. Těší nás, že můžeme opět navázat spolupráci a posunout Aš více do povědomí lidí,” dodává Kuzma.

Cognito naváže na strategii, kterou přichystalo před 3 lety. „Zaměříme se na implementaci insightů, které město Aš v průběhu předchozích let získalo, a na rozvoj kreativního konceptu. Hlavním cílem je letos úspěšná letní turistická sezóna,“ doplňuje Michaela Luňáčková, Managing partner Cognito.
Cognito za dobu své patnáctileté historie dokázalo, že je v digitálním marketingu pro své klienty spolehlivým a kompetentním partnerem. To potvrzují i naši současní největší klienti Emco, Vysoké učení technické v Brně, Active Radio, Moje lékárna či Isotra.
Nechcete-li tuctovou marketingovou a komunikační strategii, chcete-li digitální kampaně s nápadem, napište nám na info@cognito.cz a společně se na to podíváme.
Ale stejně, největší radost udělá takový dárek, který člověk vyrobí sám z lásky pro toho druhého. Pokud s tím souhlasíte, nebo třeba jen sháníte s...

Gratulujeme, přežili jste první UX crash course s Krugem. Klíčenku už máte, teď je čas na další level. V druhém dílu našeho UX survival kitu přich...

Minulý týden jsem vystavovala své projekty v rámci konference Super Most, která se odehrávala v mém rodném městě Most. Spolu s dalšími designéry, ...
