Agentura Cognito zvítězila ve výběrovém řízení na tvorbu marketingové a komunikační strategie pro destinaci Česká Kanada. Tento projekt si klade z...
Novou art directorkou Cognita je Petra Kašparová
Před tím, než se ujala dohledu nad uměleckou stránkou projektů v Cognitu, pracovala v Bruselu pro Purebrand nebo řídila projekty v Motionhousu.
Od května 2022 je novou art directorkou Cognita Petra Kašparová. Už po svém loňském nástupu, kdy začínala na pozici grafické designérky v týmu vedeném CMO Michaelou Luňáčkovou, si vzala na starost například vizuály pro Rádio Z nebo Chytrou lékárnu a držela dohled nad průběhem tvorby letní kampaně pro Emco. Od května v Cognitu řídí vizuální stránku veškerých projektů.
Petra Kašparová vystudovala Fakultu umění a designu na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, po absolvování řídila kreativní projekty v brněnském animačním studiu Motionhouse. V rámci studia zamířila do zahraničí, konkrétně do Londýna do designového studia 3 Fish in a Tree.
Po absolutoriu vedla její cesta do Bruselu, kde pracovala jako grafická designérka v reklamním studiu Purebrand se zaměřením na digitální design a packaging. Po návratu ze zahraničí přes rok působila jako grafická designérka ve společnosti TIMEPRESS a jako designérka na volné noze. Mimo jiné je autorkou nové vizuální identity brněnského festivalu Prototyp.
Co si dále přečíst
Cognito posiluje svou vývojářskou divizi o dva nové členy – backenďáka Michaela a frontenďáka Erika, kteří do týmu přinášejí své bohaté zkušenosti...
Je tady léto, prázdniny, dovolená a taky okurková sezóna všech markeťáků. Důvod je nasnadě – každý se raději válí u vody, než aby čučel do počítač...