Chytrá lékárna spustila e-shop, kampaně svěřila digitální agentuře Cognito

Tiskové zprávy Jan Janča

Významný jihomoravský řetězec lékáren Chytrá lékárna se pustil do digitalizace. Rozjel e-shop a online komunikaci svěřil digitální agentuře Cognito. V prvním roce se Chytrá lékárna soustředí především na lokální klienty, kterým chce i na webu poskytovat neobyčejnou osobní péči. 

Chytrá lékárna začala na digitalizaci pracovat v létě minulého roku a již na Vánoce se jí podařilo spustit e-shop, do kterého jsou integrovány všechny její pobočky. Zákazníci si tak mohou zboží online objednat domů nebo si léky, potravinové doplňky a kosmetiku rezervovat na některé z 9 poboček. Vývoj e-shopu, stejně jako digitální komunikaci značky, dostala na starost digitální agentura Cognito. 

„Integrace informačních systémů, datových zdrojů a skladů byla náročná jak z technologického, tak i termínového hlediska. Hodně nám pomohlo enormní nasazení lidí z Chytré lékárny, před kterým musím smeknout, a to, že jsme mohli využít čerstvě vydanou novou verzi naší e-commerce platformy Marco 2.0,” vysvětluje Marek Bosák z Cognita, který měl projekt e-shopu na starosti.

Jaké jsou další online plány Chytré lékárny prozradil projektový manažer Marián Michalides: „V letošním roce se chceme stát významným online hráčem na jižní Moravě a především v Brně, kde máme nejvíc lékáren a desítky tisíc pravidelně nakupujících zákazníků. V současné chvíli nemáme celorepublikové ambice, provozujeme prémiové lékárny, ve kterých poskytujeme řadu nadstandardních služeb jako je diagnostika pleti či vlasů a lékové poradenství, a to chceme promítnout i na e-shop. I na webu tak chceme nabídnou především neobyčejnou osobní péči. Cenové boje rádi přenecháme jiným, my se zaměřujeme na celkovou spokojenost našich klientů.“

V Cognitu bude kampaně řídit Michaela Oulehla: „V průběhu března budeme ještě ladit komunikační styl a vizuály, takže první úkoly jsou spíše operativní a týkají se aktuálních témat jako jsou respirátory a testy. Naplno se kampaně rozběhnou v dubnu, zaměříme se jak na brand, tak i na výkon.”

Co si dále přečíst