„Borci, ta AI je blbá jak troky. Jsem to zkoušel a nikdy mi z ní nevypadl použitelný kus kódu!“. Tento názor na použitelnost ChatGPT a dalších AI ...

Významný jihomoravský řetězec lékáren Chytrá lékárna se pustil do digitalizace. Rozjel e-shop a online komunikaci svěřil digitální agentuře Cognito. V prvním roce se Chytrá lékárna soustředí především na lokální klienty, kterým chce i na webu poskytovat neobyčejnou osobní péči.
Chytrá lékárna začala na digitalizaci pracovat v létě minulého roku a již na Vánoce se jí podařilo spustit e-shop, do kterého jsou integrovány všechny její pobočky. Zákazníci si tak mohou zboží online objednat domů nebo si léky, potravinové doplňky a kosmetiku rezervovat na některé z 9 poboček. Vývoj e-shopu, stejně jako digitální komunikaci značky, dostala na starost digitální agentura Cognito.
„Integrace informačních systémů, datových zdrojů a skladů byla náročná jak z technologického, tak i termínového hlediska. Hodně nám pomohlo enormní nasazení lidí z Chytré lékárny, před kterým musím smeknout, a to, že jsme mohli využít čerstvě vydanou novou verzi naší e-commerce platformy Marco 2.0,” vysvětluje Marek Bosák z Cognita, který měl projekt e-shopu na starosti.
Jaké jsou další online plány Chytré lékárny prozradil projektový manažer Marián Michalides: „V letošním roce se chceme stát významným online hráčem na jižní Moravě a především v Brně, kde máme nejvíc lékáren a desítky tisíc pravidelně nakupujících zákazníků. V současné chvíli nemáme celorepublikové ambice, provozujeme prémiové lékárny, ve kterých poskytujeme řadu nadstandardních služeb jako je diagnostika pleti či vlasů a lékové poradenství, a to chceme promítnout i na e-shop. I na webu tak chceme nabídnou především neobyčejnou osobní péči. Cenové boje rádi přenecháme jiným, my se zaměřujeme na celkovou spokojenost našich klientů.“
V Cognitu bude kampaně řídit Michaela Luňáčková: „V průběhu března budeme ještě ladit komunikační styl a vizuály, takže první úkoly jsou spíše operativní a týkají se aktuálních témat jako jsou respirátory a testy. Naplno se kampaně rozběhnou v dubnu, zaměříme se jak na brand, tak i na výkon.”
„Borci, ta AI je blbá jak troky. Jsem to zkoušel a nikdy mi z ní nevypadl použitelný kus kódu!“. Tento názor na použitelnost ChatGPT a dalších AI ...
Minulý týden jsme si odskočili na konferenci Adform Prague summit věnované digitální reklamě. Dopolednímu bloku přednášek dominovalo ožehavé téma ...
Čas od času mi zavolá nějaký kamarád, který ví, že jsem část mládí strávil na brněnské hvězdárně, s dotazem, zdali bude večer vidět Měsíc, Venuše ...