Vánoční šílenství je zpátky v plné síle a s ním každoroční nálož vánočních reklam. Někteří to nenávidí, jiní milují. Jak jsme na tom my v Cognito ...
Cognito získalo pod svá křídla digitální kampaně Rádia Z
Rádio Z svěřilo své kampaně kreativnímu týmu digitální agentury Cognito. Cílem spolupráce je zvýšit povědomí o brandu Rádia Z a hlavně zvýšit jeho poslechovost. Sází se především na podcasty.
Starost o digitální kampaně a získávání nových posluchačů v digitálních komunikačních kanálech si vzal na starost kreativní tým agentury Cognito ve složení Michaela Luňáčková, Jan Špičák, Petra Kašparová a Martina Jelínková. Cognito kromě kompletní strategie navrhlo i nový vizuální styl komunikace.
Ta se poprvé použila u příležitost říjnových voleb do Poslanecké sněmovny, následně se rozběhla i propagace dalších pořadů a brandu jako takového. Kreativní dohled nad vizuálem kampaně si vzala na starost Petra Kašparová, grafická designérka Cognita. „Při tvorbě vizuálního stylu se kladl důraz na to, že Rádio Z můžeme poslouchat kdekoli a kdykoli, stává se tak součástí našeho každodenního života – ať už poslechem hudby, když vstáváme, poslechem zpráv nebo podcastů na cestě do práce, nebo třeba zlepšováním se v angličtině při nočním vysílání BBC,“ říká k designu Rádia Z.
Středobodem nově vzniklého konceptu je z červeno-modrého pozadí vystupující černobílý objekt, ke kterému se vážou i jednotlivá sdělení. „Styl je tak ve své jednoduchosti zaměřen na předání této myšlenky. Černobílé objekty doprovází výrazné barvy brandu a dynamické tahy převzaté z tvaru písmene Z, které je součástí loga,“ dodává.
„Rádio Z je stále pro velkou část populace neznámým médiem, proto jsme si dali za cíl vymyslet takový koncept, který v onlinu na první pohled zaujme a na druhý pohled předá potřebné informace,“ vysvětluje CMO Cognita Michaela Luňáčková. Už prvotní výsledky testování kampaně podle Luňáčkové naznačují, že to bylo vykročení správným směrem.
Rádio patří do portfolia značek multimediální skupiny Active Radio, kam patří rovněž Evropa 2 nebo Frekvence 1. Původně se zaměřovalo primárně na business témata, v současném programu však posluchači najdou i politiku, sport nebo společenská témata. Noční vysílání pak plní původní program britského BBC. Rádio Z je médium, které dává prostor, aby si posluchač vytvořil vlastní názor. Program denně nabízí analýzy, komentáře i rozhovory a cílí na posluchače, kteří chtějí informace o domácím i světovém dění a preferují různé pohledy na konkrétní problematiku.
Co si dále přečíst
Minule jsme porovnávali klasické SQL a NewSQL databáze z hlediska výkonu a škálovatelnosti. Co když ale potřebujeme něco víc než jen tradiční data...
S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...