Eventy jsou běžnou součástí moderních PHP aplikací – umožňují reagovat na změny stavu a udržet kód přehlednější. Tento přístup ale často vede k to...

Webové aplikace vyvíjíme již více než 12 let. Naše práce už dávno není jen o programování. Navrhujeme také design produktů, obchodní modely i marketingové strategie. Klientům zkrátka pomáháme měnit jejich nápady v perfektní digitální produkty. A přesně to nyní nabízíme i startupům v našem nově otevřeném kreativních chlívku.
Kreativní chlívek je projekt na podporu inovací, vývojový tým a coworkingové centrum v jednom. Do kreativního chlívku můžete přinést svůj nápad a využít znalosti a zkušenosti našeho týmu k jeho proměně ve funkční digitální produkt. Přitom zůstanete v centru dění, a dokonce můžete na vše dohlížet od stolu v našich kancelářích.
Brány našeho kreativního chlívku jsou otevřeny startupům, firmám i korporacím, prostě komukoliv, kdo chce ze svých nápadů vychovat pěkně vypasené produktové pašíky. Míra našeho zapojení záleží na zadání, rozpočtu i způsobu financování. Můžeme postavit na klíč celý produkt a firmu nebo třeba jen vyvinout demo a připravit prezentaci pro investory, které pomůžeme oslovit.
Kreativita plyne z chaosu. Již Komenský věděl, že je to neřád, nikoliv řád, který vytváří podmínky pro vznik nepřeberného množství kombinací uspořádání všehomíra1. My se tohoto moudra učitele národů držíme a navíc se snažíme, aby byl vývoj digitálních produktů tak trochu hra, při které se každý den naučíme něco nového.
V našem chlívku se snažíme udržovat chaos na úrovni prospívající vzniku kreativních myšlenek a inovací, zároveň však dbáme na to, aby bylo pěkně zameteno, žlaby plné a selátka spokojeně rostla. V praxi jsme si ověřili, že to funguje, a po světě běhá již pěkná řádka pašíků z našeho chlívku.
Pokud máte zajímavý nápad na webovou aplikaci, službu nebo produkt, ale nemáte vývojářský tým a zkušenosti s vytvářením business plánu a prezentací pro investory, pak je pro vás kreativní chlívek Cognita ideální volbou.
V chlívku najdete vše pro rozvoj svých nápadů. Coworkingové centrum se vším, co potřebujete k práci, tedy včetně wifi a kávy, specialisty na produktový design, digitální marketing a obchodní strategie i zkušené designéry a vývojáře.
Industriální kanceláře, ve kterých budete usrkávat flat white s voňavými lidmi ve flanelkách, záchody řízené umělou inteligencí, které jsou tak udržitelné, že se na nich používá nebělený toaletní papír z obou stran, a whiteboardy pokryté hokejkovými grafy, za které by se nemusel stydět ani Al Gore v dobách své největší slávy. Tak tohle všechno v našem kreativním chlívě fakt nenajdete.
Nehrajeme na efekt, jde nám o efektivitu, a ta je u začínajících projektů na straně nákladů. Čím levněji dokáže inovativní produkt fungovat před tím, než si najde zákazníky a začne vydělávat, tím těžší to s ním má konkurence. Když nic jiného, naučíte se u nás rozpočtové odpovědnosti.
Takže stůl, židle, LCD, rychlý net, dobré kafe a lidé, kteří jdou rovnou k věci. Víc nečekejte.
Výběr dodavatele kávy je v kreativním chlívku propracovaný demokratický proces...
Za těch pár let spolupráce se startupy jsme se naučili, že nemá smysl trávit čas s pozéry a lidmi, kteří plánují vydělat miliony dolarů na powerpointové prezentaci. Náš chlívek je otevřen všem, kteří svému nápadu natolik věří, že ho rádi podrobí nemilosrdnému acid testu, nebojí se práce a vědí, že pečení holubi nelítají do huby zadarmo.
Stejně tak jsou u nás vítáni investoři, kteří se chtějí podívat, co kutíme – pokud to tedy zrovna není top secret, a mentoři, kteří by chtěli rozšířit náš tým.
Poslat nápad k posouzení nestojí vůbec nic, stejně jako schůzka nad projektem. Dál už to závisí na typu spolupráce. Začínáme na pár tisících za místo k sezení a pomoc s vypipláním nejasné myšlenky v první prezentaci nápadu na produkt a končíme u částek s šesti nulami za celý produkt se zákazníky.
S cenou naší práce nechodíme kolem horké kaše. Vždy budete vědět, kolik a za co zaplatíte.
Na vratech chlívku máme dokonce přibitý orientační ceník:
Eventy jsou běžnou součástí moderních PHP aplikací – umožňují reagovat na změny stavu a udržet kód přehlednější. Tento přístup ale často vede k to...
Jak pravil jeden rakouský malíř z první poloviny 20. století: „Vždy je těžší bojovat proti víře než proti vzdělání“. Když už ale budete věřit tomu...
Meta zavádí tzv. nastavení Core, což obsahuje mimo jiné významné změny v trackování kampaní, které ovlivní především charitativní organizace a org...