Vánoční šílenství je zpátky v plné síle a s ním každoroční nálož vánočních reklam. Někteří to nenávidí, jiní milují. Jak jsme na tom my v Cognito ...
Postaráme se o B2B marketing fulfillmentu od společnosti Authentica
Provozujete e-shop? A víte, co je to fulfillment? Pokud ano, jste na tom lépe než 50 % vaší konkurence, která o možnosti outsourcovat logistiku ještě neslyšela. Přitom náš nový klient, společnost Authentica, ukazuje, že je to pro rychle rostoucí e-shopy stejně důležitý trend, jako svého času přesun IT infrastruktury do cloudu.
Společnost Authentica je známá především jako tuzemská jednička v oblasti in-store designu, dekorací a POS. Jejích služeb využívá například Nestlé, Kofola nebo Philips. Svou divizi zaměřenou na outsourcing logistiky začala budovat v minulém roce s cílem stát se českou jedničkou v oblasti fulfillmentu a souvisejících služeb pro e-shopy.
„Projekty zaměřené na B2B marketing služeb jsou pro nás vždy výzvou. V B2C se nedostatky v analýze a slabší kreativě často nahrazují vyšším rozpočtem na média, ale v B2B tyhle ‚cheaty‘ prostě nefungují. Proto jsme se ještě před samotným zahájením spolupráce s Authenticou několik týdnů věnovali analýze trhu, potenciálních klientů, partnerů a konkurence,“ říká Jan Janča, CEO Cognito, a dodává: „Celá e-commerce roste o desítky procent ročně a začíná dospívat. O úspěchu už tak dnes rozhoduje víc efektivita než počáteční nápad. Outsourcing logistiky považuji pro většinu rostoucích e-shopů za logický krok. E-shopařům dnes připadá úplně normální nevlastnit IT infrastrukturu nebo automobily, ale z nějakého důvodu si část z nich ještě nezvykla na myšlenku, že by nemuseli mít vlastní sklad a řešit balení zboží.”
Martin Hasilík a Miroslav Hanák, zakladatelé a CEOs společnosti Authentica
Martin Hasilík, spolumajitel Authentica s.r.o. a CEO Fulfillment by Authentica, který má divizi fulfillmentu na starosti, však nesází pouze na to, že e-shopům pomohou se skladováním a balením. Budoucnost vidí v automatizaci a robotizaci procesů. „Logistika je dnes především o správném načasování, přesnosti a efektivitě. Není v silách každého e-shopu, aby budoval robotizovaný sklad a řešil do detailu třeba personalizaci zásilek během balení. Authentica tohle všechno zvládá, protože má mnohaleté zkušenosti s prací pro přední značky a to v rámci celé Evropy. E-shopům nabízíme nejen fulfillment, ale taky zkušenosti a technologie, které u nás využívají firmy jako L'Oréal, Philips, Hugo Boss, Nestlé, Hartmann nebo Waterdrop.”
Největším klientem v oblasti fulfillmentu je pro Authenticu právě výrobce populárních mikrodrinků a lahví na pití Waterdrop®, pro kterého zajišťuje logistiku hned v několika zemích.
Co si dále přečíst
Minule jsme porovnávali klasické SQL a NewSQL databáze z hlediska výkonu a škálovatelnosti. Co když ale potřebujeme něco víc než jen tradiční data...
S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...