Když někdo začne s UX designem, většinou se rychle dostane do bodu, kdy má v hlavě zmatek. Tolik metod, procesů, pojmů a každý tvrdí, že právě ten...

Přední český technologický investiční fond MindForge, do jehož portfolia patří mimo jiné i v zahraničí úspěšné brněnské startupy CleverAnalytics a Gauss Algorithmic, zahájil letošní rok konferencí v brněnské hvězdárně a planetáriu.
O produkci konference, které se zúčastnilo více než 100 specialistů z oborů, jako jsou velká data, umělá inteligence, nebo kybernetická bezpečnost, se postarala digitální agentura Cognito.
Úvodní video MindForge kickoff 2019
Cílem MindForge Kickoff 2019 bylo představit společnosti zhodnotit uplynulý rok a představit cíle a plány do roku 2019. Na celodenní akci se sešli zakladatelé, management i zaměstnanci jednotlivých firem i skupiny MindForge, včetně jejího zakladatele Tomáše Rašky a členů boardu, a také externí hosté a přednášející.
Agentura Cognito zajistila vše od režijní až po produkční stránku. Na akci krom prezentací CEO jednotlivých firem promluvili i externí přednášející, Petr Podrouzek ze Socialbakers nebo Lukáš Neduchal z EMARK. Leitmotivem těchto prezentací byla práce s velkými daty. Eventem provázel moderátor Honza Mayer, CEO společnosti Dataweps.

Jan Janča dohlíží na hladký průběh MindForge Kickoff 2019

Tomáš Raška při zahájení MindForge Kickoff 2019
Když někdo začne s UX designem, většinou se rychle dostane do bodu, kdy má v hlavě zmatek. Tolik metod, procesů, pojmů a každý tvrdí, že právě ten...

Brněnská digitální agentura Cognito vyhrála výběrové řízení Národního muzea na zajištění digitálních kampaní pro dvě klíčové výstavy. Zakázka zahr...

Kdyby měly přednášky z PPC Campu svoje ČSFD, vypadalo by to nějak takhle. Kritici už rozebrali každý slide, přidali pár hvězdiček, Nicolas Cage si...
