Pozornost v digitálním prostředí není samozřejmost. U skippable reklamy na YouTube má divák plnou kontrolu a rozhodnutí „sledovat, nebo přeskočit“...

Přední český technologický investiční fond MindForge, do jehož portfolia patří mimo jiné i v zahraničí úspěšné brněnské startupy CleverAnalytics a Gauss Algorithmic, zahájil letošní rok konferencí v brněnské hvězdárně a planetáriu.
O produkci konference, které se zúčastnilo více než 100 specialistů z oborů, jako jsou velká data, umělá inteligence, nebo kybernetická bezpečnost, se postarala digitální agentura Cognito.
Úvodní video MindForge kickoff 2019
Cílem MindForge Kickoff 2019 bylo představit společnosti zhodnotit uplynulý rok a představit cíle a plány do roku 2019. Na celodenní akci se sešli zakladatelé, management i zaměstnanci jednotlivých firem i skupiny MindForge, včetně jejího zakladatele Tomáše Rašky a členů boardu, a také externí hosté a přednášející.
Agentura Cognito zajistila vše od režijní až po produkční stránku. Na akci krom prezentací CEO jednotlivých firem promluvili i externí přednášející, Petr Podrouzek ze Socialbakers nebo Lukáš Neduchal z EMARK. Leitmotivem těchto prezentací byla práce s velkými daty. Eventem provázel moderátor Honza Mayer, CEO společnosti Dataweps.

Jan Janča dohlíží na hladký průběh MindForge Kickoff 2019

Tomáš Raška při zahájení MindForge Kickoff 2019
Pozornost v digitálním prostředí není samozřejmost. U skippable reklamy na YouTube má divák plnou kontrolu a rozhodnutí „sledovat, nebo přeskočit“...

Ale stejně, největší radost udělá takový dárek, který člověk vyrobí sám z lásky pro toho druhého. Pokud s tím souhlasíte, nebo třeba jen sháníte s...

Gratulujeme, přežili jste první UX crash course s Krugem. Klíčenku už máte, teď je čas na další level. V druhém dílu našeho UX survival kitu přich...
