Gratulujeme, přežili jste první UX crash course s Krugem. Klíčenku už máte, teď je čas na další level. V druhém dílu našeho UX survival kitu přich...

Brněnská digitální agentura Cognito vyhrála výběrové řízení Národního muzea na zajištění digitálních kampaní pro dvě klíčové výstavy. Zakázka zahrnuje přípravu mediální strategie, realizaci, správu a reporting online reklamních kampaní pro výstavy Lucy & Selam v Národním muzeu (25. srpna–23. října 2025) a 100 pokladů, 100 příběhů (11. září–31. prosince 2025).

Součástí spolupráce je návrh mediálního mixu a plánování kampaní pro české i zahraniční publikum. Cílem kampaní je zvýšit povědomí o výstavách, posílit návštěvnost webu Národního muzea a motivovat ke koupi vstupenek online. Cognito bude mít na starost celkovou správu reklamních účtů a optimalizaci výkonu kampaní na platformách, jako jsou Meta Ads, Google Ads, YouTube, Seznam nebo RTB.
„Jsme rádi, že můžeme navázat na naše zkušenosti s kampaněmi pro kulturní instituce a přispět k propagaci dvou takto výjimečných výstav. Díky promyšlenému cílení na české i zahraniční publikum chceme zajistit maximální dosah a konverze kampaní,“ říká Michaela Luňáčková, Managing Partner Cognito.
Tento úspěch potvrzuje dlouhodobou pozici Cognito jako partnera pro komunikaci a marketing veřejných institucí a kulturních projektů v Česku. Spolupracuje také s Českou Kanadou, Českou filharmonií, TIC Brno či Ples VUT. Současně je autorem marketingové a komunikační strategie města Aš.
Gratulujeme, přežili jste první UX crash course s Krugem. Klíčenku už máte, teď je čas na další level. V druhém dílu našeho UX survival kitu přich...

Minulý týden jsem vystavovala své projekty v rámci konference Super Most, která se odehrávala v mém rodném městě Most. Spolu s dalšími designéry, ...

Nastoupí tři vývojáři do Cognita a … Ne, tohle není začátek vtipu. Opravdu jsme naverbovali nový trojlístek do naší vývojářské divize. A i když js...
