Minulý týden jsem vystavovala své projekty v rámci konference Super Most, která se odehrávala v mém rodném městě Most. Spolu s dalšími designéry, ...

Brněnská digitální agentura Cognito vyhrála výběrové řízení Národního muzea na zajištění digitálních kampaní pro dvě klíčové výstavy. Zakázka zahrnuje přípravu mediální strategie, realizaci, správu a reporting online reklamních kampaní pro výstavy Lucy & Selam v Národním muzeu (25. srpna–23. října 2025) a 100 pokladů, 100 příběhů (11. září–31. prosince 2025).

Součástí spolupráce je návrh mediálního mixu a plánování kampaní pro české i zahraniční publikum. Cílem kampaní je zvýšit povědomí o výstavách, posílit návštěvnost webu Národního muzea a motivovat ke koupi vstupenek online. Cognito bude mít na starost celkovou správu reklamních účtů a optimalizaci výkonu kampaní na platformách, jako jsou Meta Ads, Google Ads, YouTube, Seznam nebo RTB.
„Jsme rádi, že můžeme navázat na naše zkušenosti s kampaněmi pro kulturní instituce a přispět k propagaci dvou takto výjimečných výstav. Díky promyšlenému cílení na české i zahraniční publikum chceme zajistit maximální dosah a konverze kampaní,“ říká Michaela Luňáčková, Managing Partner Cognito.
Tento úspěch potvrzuje dlouhodobou pozici Cognito jako partnera pro komunikaci a marketing veřejných institucí a kulturních projektů v Česku. Spolupracuje také s Českou Kanadou, Českou filharmonií, TIC Brno či Ples VUT. Současně je autorem marketingové a komunikační strategie města Aš.
Minulý týden jsem vystavovala své projekty v rámci konference Super Most, která se odehrávala v mém rodném městě Most. Spolu s dalšími designéry, ...

Nastoupí tři vývojáři do Cognita a … Ne, tohle není začátek vtipu. Opravdu jsme naverbovali nový trojlístek do naší vývojářské divize. A i když js...

Když někdo začne s UX designem, většinou se rychle dostane do bodu, kdy má v hlavě zmatek. Tolik metod, procesů, pojmů a každý tvrdí, že právě ten...
