Kdyby měly přednášky z PPC Campu svoje ČSFD, vypadalo by to nějak takhle. Kritici už rozebrali každý slide, přidali pár hvězdiček, Nicolas Cage si...

Brněnská digitální agentura Cognito vyhrála výběrové řízení Národního muzea na zajištění digitálních kampaní pro dvě klíčové výstavy. Zakázka zahrnuje přípravu mediální strategie, realizaci, správu a reporting online reklamních kampaní pro výstavy Lucy & Selam v Národním muzeu (25. srpna–23. října 2025) a 100 pokladů, 100 příběhů (11. září–31. prosince 2025).
Součástí spolupráce je návrh mediálního mixu a plánování kampaní pro české i zahraniční publikum. Cílem kampaní je zvýšit povědomí o výstavách, posílit návštěvnost webu Národního muzea a motivovat ke koupi vstupenek online. Cognito bude mít na starost celkovou správu reklamních účtů a optimalizaci výkonu kampaní na platformách, jako jsou Meta Ads, Google Ads, YouTube, Seznam nebo RTB.
„Jsme rádi, že můžeme navázat na naše zkušenosti s kampaněmi pro kulturní instituce a přispět k propagaci dvou takto výjimečných výstav. Díky promyšlenému cílení na české i zahraniční publikum chceme zajistit maximální dosah a konverze kampaní,“ říká Michaela Luňáčková, Managing Partner Cognito.
Tento úspěch potvrzuje dlouhodobou pozici Cognito jako partnera pro komunikaci a marketing veřejných institucí a kulturních projektů v Česku. Spolupracuje také s Českou Kanadou, Českou filharmonií, TIC Brno či Ples VUT. Současně je autorem marketingové a komunikační strategie města Aš.
Kdyby měly přednášky z PPC Campu svoje ČSFD, vypadalo by to nějak takhle. Kritici už rozebrali každý slide, přidali pár hvězdiček, Nicolas Cage si...
Po důkladném výběrovém řízení, při kterém nikdo nebyl zraněn a většina účastníků se pozdravila, byl do řad Cognita na pozici projektového manažera...
V roce 2025 spojil TikTok sílu s analytiky ze System1 a udělali největší výzkum svého druhu. Dva roky na něm pracovali, otestovali 887 krátkých vi...