Cognito realizuje online kampaň Frekvence 1

Tiskové zprávy Eliška Saktorová

V listopadu spustila Frekvence 1 imageovou kampaň s heslem Zapni rádio, vypni starosti, která je zaměřena na rodiče. Cílem kampaně je připomenout všem možnost poslouchat rádio online. Brněnská digitální agentura Cognito se stará o kampaň v digitálním prostoru.

Kampaň cílí na tzv. sandwich generation, tedy posluchače středního věku, kteří se musí starat jak o své děti, tak i částečně o své rodiče. Tito lidé mají mnoho starostí a rádio si kreativou své kampaně dalo za cíl je aspoň na chvilku rozptýlit. Jedná se o jednu z nejmasivnějších kampaní stanice, jež pokrývá nejen online prostor, ale i venkovní plochy, tištěná média a televizi.

Cognito má na starost digitální oblast této podzimní kampaně. Kromě produkce reklamních bannerů a krátkého videa (bumper pro YouTube) zajišťuje správu reklam v inzertní síti Google Ads a Seznam.cz.

Dále je kampaň propagována v RTB systému Colpirio. Algoritmy Colpirio využívají kontextové cílení, umělou inteligenci a analýzu dat o chování, zájmech a potřebách uživatelů. Díky tomu Colpirio reklamy doručuje relevantní cílové skupině v reálném čase.

Ukázka kreativy

Brandové video

Reklamní bannery

Kampaň Frekvence 1 Kampaň Frekvence 1

Kampaň Frekvence 1 Kampaň Frekvence 1

Co si dále přečíst

Cognití novinkobraníCognití novinkobraní
Cognití novinkobraní

Jsme tu s další náloží novinek od nás z Cognita. Tentokrát se dozvíte, jak udělat z vašeho města lepší místo pro život, pozveme vás do našeho krea...

Newslettery

Cognito.cz, s.r.o.
Znáte své zákazníky?Znáte své zákazníky?
Znáte své zákazníky?

Že ne? Pokud nevíte, kdo jsou vaši klienti, jak chcete uspokojit jejich potřeby? Úspěch vašeho byznysu závisí především na vaší schopnosti plnit p...

Marketing

Cognito.cz, s.r.o.