Pozn. Tento článek vznikl ještě předtím, než Figma na Configu oznámila příchod Figma Sites (můžete si přečíst v našem dalším článku). Stále si mys...

V listopadu spustila Frekvence 1 imageovou kampaň s heslem Zapni rádio, vypni starosti, která je zaměřena na rodiče. Cílem kampaně je připomenout všem možnost poslouchat rádio online. Brněnská digitální agentura Cognito se stará o kampaň v digitálním prostoru.
Kampaň cílí na tzv. sandwich generation, tedy posluchače středního věku, kteří se musí starat jak o své děti, tak i částečně o své rodiče. Tito lidé mají mnoho starostí a rádio si kreativou své kampaně dalo za cíl je aspoň na chvilku rozptýlit. Jedná se o jednu z nejmasivnějších kampaní stanice, jež pokrývá nejen online prostor, ale i venkovní plochy, tištěná média a televizi.
Cognito má na starost digitální oblast této podzimní kampaně. Kromě produkce reklamních bannerů a krátkého videa (bumper pro YouTube) zajišťuje správu reklam v inzertní síti Google Ads a Seznam.cz.
Dále je kampaň propagována v RTB systému Colpirio. Algoritmy Colpirio využívají kontextové cílení, umělou inteligenci a analýzu dat o chování, zájmech a potřebách uživatelů. Díky tomu Colpirio reklamy doručuje relevantní cílové skupině v reálném čase.
Pozn. Tento článek vznikl ještě předtím, než Figma na Configu oznámila příchod Figma Sites (můžete si přečíst v našem dalším článku). Stále si mys...
Na Linkáči vám naše šéfová slíbila shrnující článek z letošního Marketing festivalu. Ano, byla to tak trochu taktika, abychom se nemohli z článku ...
Tak je to po roce zase tady – 7. května vypukla v San Franciscu každoroční konference Config 2025 věnovaná firmě Figma. A hned úvodní keynote defi...