Pro skupinu Active Radio a jejich rádio Evropa 2 agentura Cognito spustila první interaktivní brandovou kampaň s využitím umělé inteligence. Kampa...

To, co si přečtete v následujících odstavcích, nepotěší většinu našinců zvyklých hojně stahovat nelegální kopie filmů. Ulož.to je český fenomén a ráj pro všechny milovníky filmů, za které nemusí platit. Ulož.to už zdaleka není jen o filmech, najdete tam totiž úplně všechno: videa, písničky, mluvené slovo, e-knihy a mohli bychom pokračovat donekonečna. My se ale zaměříme na české filmy.
Jak to všechno začalo, si můžete přečíst v jednom z našich předešlých článků. Výsledek je takový, že jsme pro Národní filmový archiv vytvořili systém Pureo, který monitoruje nelegální kopie českých filmů natočených mezi roky 1945 a 1991 dostupných na Ulož.to. V pravidelných intervalech kontrolujeme varianty filmů, jelikož se názvy ilegálně nahraných souboru přirozeně různí. Jakmile Pureo odhalí kopii filmu, jehož autorská práva patří Národnímu filmovému archivu, odešle správcům Ulož.to e-mail, aby soubor smazali. Pokud k tomu do 72 hodin nedojde a daný film bude stále dostupný, opět se odešle upozornění, aby byl film odstraněn. A tak dále a tak dále.
Celý systém jsme do českého rybníčku pustili 6. 11. Za 14 dní své existence se podařilo odstranit celkem 4 895 různých souborů a dalších 1 022 souborů stále čeká „na porážku“. Nelegální sdílení českých filmů dostává na frak. Je nám jasné, že tímto si moc fanoušků mezi filmovými nadšenci ani českým národem obecně neuděláme. Tak už to bývá.
Zajímá vás, který český film je nejoblíbenější a který zůstal na chvostu zájmu publika? Při určení oblíbenosti jsme vycházeli z celkového počtu souborů u jednotlivých filmů. Některé filmy si můžete stáhnout pouze díky jednomu dostupnému souboru, u jiných naopak najdete desítky různých variant. Nahlíženo touto optikou se na prvním místě umístily Tři oříšky pro Popelku, které jste si mohli toho času stáhnout z 87 různých souborů. Záměrně píšeme toho času, protože to bylo BC (before Cognito). V době vzniku článku bylo už 68 z nich smazáno a zbývalo 19 souborů. Doba je ale turbulentní a aktuální čísla se mění rychleji, než řeknete borůvkový koláč.
Pro skupinu Active Radio a jejich rádio Evropa 2 agentura Cognito spustila první interaktivní brandovou kampaň s využitím umělé inteligence. Kampa...
Když jsem psal první výroční článek o úvodní pětiletce Cognito, netušil jsem, že si na sebe pletu bič, který mě bude švihat přes obě půlky ještě z...
S přicházejícím jarem posílila brněnská digitální agentura Cognito o novou projektovou manažerku a seniorní PHP vývojářku.