Měsíc a půl trvající analýza nám dala munici pro tvorbu drátěných modelů. Cílem bylo najít společnou komunikační linku pro všechny divize a jejich inovativní přístup, nezapomenout při tom na akvizici klientů či nových zaměstnanců a podtrhnout především firemní kulturu.
Třešničkou na dortu pak bylo zapojení motion grafiky, jež oživila každou stránku nového webu animací v podobě sekvence, vektorové transformace nebo kouzly v Cinema 4D a After Effects. S tímto si poradil náš motion a video designer Peter, posíláme tímto pozdravy na Slovensko.
Společnost ITS se pohybuje v technickém oboru, kde musí prokázat především odbornost. Na to jsme se také při tvorbě obsahu produktových stránek a služeb zaměřili. Firemní kultura ITS je uvolněná a přátelská a vedení si přálo promítnout na webové stránky také tento aspekt. Ideálním pro to jsou kariérní stránky, které jsou hravé a nápadité.
Po zhruba třech měsících tvorby designu, copywritingu a vývoje se společně s klientem podařilo vytvořit hravý web, ze kterého vyzařuje povaha společnosti ITS Brno – velkého hráče na trhu povrchových úprav, který si zakládá na osobních vztazích a rodinném prostředí uvnitř firmy.
Líbí se vám naše práce? Rádi mrkneme i na váš projekt.