Suprácký produkt neznamená automaticky úspěch – to všichni víme. Musíte o sobě dát vědět a jednou z metod jsou digitální kampaně. Pro MoroSystems jsme nastavili produktové PPC kampaně v obsahové i vyhledávací síti. Dlouhodobě pro firmu připravujeme náborové kampaně, což v oblasti IT není žádný med, ale my máme rádi výzvy.
K premiéře Star Wars v roce 2015 jsme připravili velkou náborovou kampaň Probuď sílu Javy. Cílem bylo posílit brand a získat nové zaměstnance. Vytvořili jsme speciální microsite se soutěžními otázkami týkající se programovacího jazyku Java. Kdo správně odpověděl na všechny otázky, získal jednu z cen: tričko, nebo lístky do kina. V lehké obměně jsme akci opakovali na podzim 2017. Podruhé jsme nápad vystavěli na postavě JavaWalkera, MoonWalkera a TexasWalkera.
K desetiletému výročí firmy jsme připravili culture book, vzpomínkovou knížku, která vtipně a trefně shrnuje, jak se společnost z garážovky vypracovala na úspěšnou firmu se stovkou zaměstnanců.
Líbí se vám naše práce? Rádi mrkneme i na váš projekt.