Airbi: Svěží web o svěžím vzduchu

Zhluboka se nadechnout a jdeme na to

Nový web pro Airbi je jeden z těch projektů, na kterých jsme obzvláště rádi pracovali. Dostali jsme za úkol přeměnit původní postarší ošklivé káčátko v mladého turbo kačera, který okamžitě vykvákne návštěvníkům vše, co ví o Airbi produktech a problémech s ovzduším v interiéru.

Zadání

Kromě samotného osvěžení technologií webové prezentace jsme dostali za úkol pomoci klientovi s naplněním několika jeho hlavních cílů. Mezi ty nejdůležitější patří:

  • aktivace komunity majitelů produktů Airbi,
  • vytvoření nástroje pro podporu produktů a partnerských prodejců,
  • stát se autoritou v oblasti čištění a úpravy vzduchu.

Vedlejším cílem pak bylo dotáhnout vizuální styl značky Airbi, která měla sice definovaný logotyp a primární barvy, ale nedočkala se zatím výraznějšího rozpracování konceptu.

Výzvy k řešení

Jednou z hlavních výzev bylo zorientování se v problematice ovzduší v interiéru. Již z úvodu jsme tak uvažovali, jak zjednodušit pochopení problematiky i zákazníkům. Díky dlouholetým zkušenostem klienta v oboru jsme však mohli čerpat z bohatého zdroje témat, která již v minulosti sloužila jako zdroj organické návštěvnosti.

Lehkou komplikací byl i neobvyklý karanténní režim, ve kterém jsme se všichni nacházeli po celou dobu trvání projektu. Týmy na obou stranách však neměly problém s nástroji pro komunikaci či sdílení návrhů na dálku a projekt tak mohl pokračovat bez přerušení.

Výsledek naší práce

Po několika měsících tvrdé práce se dostavil výsledek, který je svěžejší než jaro na horách. Podařilo se vytvořit produktový web, který stojí na 4 obsahových pilířích.

Produkty Airbi

Prezentace jednotlivých produktů kategorizovaných dle typu přístroje. Nechybí vizuální a textový popis produktů a na ně vázaný obsah – dokumenty, časté dotazy, hodnocení zákazníků, slovník pojmů apod.

Témata k problematice ovzduší v interiéru

Pro zlepšení orientace v produktech, šíření osvěty a generování organické návštěvnosti jsme společně s klientem definovali témata, která se věnují nejobvyklejším problémům s ovzduším v interiéru. U každého problému návštěvník nachází řešení – jak jinak než od Airbi.

Podpora zákazníků

V části webu pro stávající i potenciální zákazníky vznikly sekce, které se věnují častým dotazům, odborným pojmům ve formě slovníku a podkladům, které souvisejí s produkty a péčí o zákazníky.

Klientská sekce

Za účelem aktivace hrdých majitelů produktů Airbi vznikla klientská sekce, která má vysoký potenciál pro budoucí rozvoj. V současnosti umožňuje registraci zakoupených produktů, využití promo slev na nákup spotřebního materiálu a rychlý přístup k potřebným informacím.

Líbí se vám naše práce? Rádi mrkneme i na váš projekt.

Kontaktujte nás

Další reference