Vánoční šílenství je zpátky v plné síle a s ním každoroční nálož vánočních reklam. Někteří to nenávidí, jiní milují. Jak jsme na tom my v Cognito ...
Žhavé novinky z Cognito aneb co přineslo léto 2022
Podzim je oficiálně tady a třetí kvartál tohoto roku pomalu ale jistě končí. V Cognito máme za sebou perné léto, okurková sezóna se nám naštěstí vyhla obloukem a my nevěděli kam dřív skočit. Co všechno se událo? To vám prozradí následující řádky. Počkáme, až si nalijete deci, dvě moravského burčáku (s tím je to počtení vždy zábavnější, že)... Už? Prima! Tak jdeme na to.
Vývojové oddělení roste jako z vody!
Kromě toho, že vývojové oddělení má už nějaký ten měsíc nového šéfa (ale starého cogniťáckého matadora) Vojtu Pisku, tak přivítalo i dvě nové seniorní posily - Toma a Vaška. Oba fullstack borci zapadli do týmu jak skvěle zahraný tetris. Uvidíme, jestli jim stejně jako práce půjde od ruky i zákeřná každoroční šifrovačka.
Máme mezi sebou miniMBAřku!
A teď výjimečně nemluvíme o vzrůstu naší CMO Míši Luňáčkové, ale o jejím absolvování miniMBA Marketing kurzu od Marka Ritsona. A to by nebyla Míša, aby tomu nedala maximum. Vytřela všem zrak a přinesla si Áčkový vysvědčení. Aby se nenudila, tak se rozhodla ve studiu pokračovat, tentokrát s Next MBA, kde je mezi přednášejícími například sám marketingový mág Phillip Kotler.
Zrcadlo, zrcadlo… která kancelář je ta nejkrásnější?
Pomalu, ale jistě jsme se dali do úprav kanceláří… vymalování, nové podlahy, nový nábytek, televize a tak… marketingový tým vytváří doslova mileniálský doupě. Minimalismus a květiny budou v hlavní roli.
In vino veritas
Na konci července si management udělal dvoudenní firemní offsite v Bořeticích. Bylo to intenzivní. Od první do poslední minuty. Jak už jsme na LinkedInu naznačovali, v Cognitu se chystají velké změny a současný stav už není dlouhodobě udržitelný. Obě oddělení nezávisle na sobě rapidně rostou. A tak je potřeba strategicky vyřešit, jak a kam směřujeme. V současné době máme zpracované výstupy, krok za krokem postupujeme kupředu a postupně budeme přicházet s novými informacemi… (pozn. red. víno bylo tentokrát opravdu za odměnu po těžké práci).
(ilustrační foto vizionářů z vývoje)
Královna je mrtva. Ať žije královna!
Vzhledem k nedávným smutným zprávám z Velké Británie jsme tuto informaci samostatně ještě neposlali do světa. Ale na vědomost se dává, že jsme pro slovenské DofE (The Duke of Edinburgh's International Award) připravili, po vzoru českého, nový web. DofE je celosvětový program osobního rozvoje pro mladé lidi ve věku od 14 do 24 let a zapojilo se do něho už přes 8 milionů mladých lidí z celého světa. Program podporujeme od roku 2010 jako Silver DofE Youth Friend.
S gustem jsme se do toho pustili,
teď je řada na vás
V průběhu léta vývojové oddělení pracovalo ve spolupráci se studiem Steezy (webdesign) na novém webu skupiny Con Gusto. Kromě samotného webu skupiny vyvinuli i nový věrnostní program propojující všechny restaurace Con Gusta i rozvoz Jíme Brno. Každý člen programu teď sbírá kredity za všechny své objednávky, o které si následně může snížit své budoucí útraty. A to se v týhle době vyplatí. My program využíváme především na meníčka z Táckarny.
Cukrouš všude, kam se podíváme!
Prázdniny byly doslova SUPER. Kromě řízení letní kampaně v online prostředí jsme tvrdě pracovali na té podzimní, které jsou nakonec dvě. Od začátku září je v éteru kampaň na Super mysli, kde máme pod palcem media plán a správu kampaní. A před pár dny jsme spustili kampaň na Super kaše, která v onlinu poběží až do konce října. V tomto případě se opět podílíme na kampani od A (číst námětu) až po Z (závěrečný reporting).
Jen růžová to může být…
Ne, s Ilonkou Csákovou opravdu nespolupracujeme. Za to jsme si plácli s Pinky Protein, pražskou společností zabývající se primárně prodejem doplňků stravy pro ženy milující pohyb. Takže teď na marketingu testujeme proteinové kaše, kolageny, nakopávače… jednoduše jsme naboostovaní! A motivovaní posunout Pinky Protein kupředu. Jsme teprve na začátku. Tešte se na první výsledky!
U nás HLAdík nemá šanci
Tento příběh není zdaleka u konce. Začal se psát na začátku tohoto léta. Ze dne na den, ze všech stran na nás začal vykukovat HLAdík. A protože jsme banda bláznů s nekorektním humorem, nemohli jsme jinak, než toho prostě nevyužít. A tak během pár dní vznikl web, kandidátka a facebook page TakyHladik.cz bojující proti hladu v Brně. Je to na hraně? Možná. Baví nás to? Stoprocentně. Ať hodí knedlíkem ten, koho ani trochu nebaví “living on the edge”.
Buďte neustále v obraze
Chcete být mezi prvními na místě činu? Vědět o všech novinkách dřív, než to stihneme sofistikovaně sepsat na blog a sociální sítě Cognito? Sledujte na LinkedInu CEO Honzu a CMO Míšu. Ti dva si dlouho nenechají nic jen pro sebe.
Ztráty & nálezy
Dobré zpráva. You have reached your final destination. Díky za vaši pozornost. Pokud víte o někom, kdo by nás skvěle doplňoval, a to ať u vývojařů nebo na marketingu, dejte nám vědět na e-mail chcido@cognito.cz. Talentů není nikdy dost. A vtipů taky ne.
A pokud se zrovna nacházíte s vaším marketingem či webem ve slepé uličce, na bodě mrazu… nebo kdekoliv, kde být nechcete. Ozvěte se nám na info@cognito.cz a třeba najdeme společnou cestu.
Co si dále přečíst
Minule jsme porovnávali klasické SQL a NewSQL databáze z hlediska výkonu a škálovatelnosti. Co když ale potřebujeme něco víc než jen tradiční data...
S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...