Pozornost v digitálním prostředí není samozřejmost. U skippable reklamy na YouTube má divák plnou kontrolu a rozhodnutí „sledovat, nebo přeskočit“...

Léto je v plném proudu a my samozřejmě nezůstáváme pozadu. Věrozvěsti přinesli na Velkou Moravu písmo a my vám přinášíme novinky z naší digitální agentury.
Věděli jste, že více než 40 % malých a středních firem uvádí, že jim digitalizace pomohla v minulém roce získat nové zákazníky a přispěla tak k růstu jejich obratu? Napište nám a my vám pomůžeme přidat se mezi ně.
A už jste slyšeli o Chytrých prázdninách? Jedná se o skvělý projekt brněnské hvězdárny, pro který jsme připravili microsite www.chytreprazdniny.cz.
Co třeba 10. 9. 2020 na e-commerce konferenci ShopCamp, kam jedeme sbírat inspiraci a zároveň šířit věhlas Cognita.
Přidejte se k našemu týmu (teď je správná chvíle pro obdiv naší společné fotky z focení na hvězdárně). Mrkněte, jestli nemáme volné místo (nejen na fotce) právě pro vás.

Přejeme vám krásné léto plné zážitků!
Pozornost v digitálním prostředí není samozřejmost. U skippable reklamy na YouTube má divák plnou kontrolu a rozhodnutí „sledovat, nebo přeskočit“...

Ale stejně, největší radost udělá takový dárek, který člověk vyrobí sám z lásky pro toho druhého. Pokud s tím souhlasíte, nebo třeba jen sháníte s...

Gratulujeme, přežili jste první UX crash course s Krugem. Klíčenku už máte, teď je čas na další level. V druhém dílu našeho UX survival kitu přich...
