Pro skupinu Active Radio a jejich rádio Evropa 2 agentura Cognito spustila první interaktivní brandovou kampaň s využitím umělé inteligence. Kampa...

Dlouhé letní večery se nenápadně zkracují, chladná rána se objevují častěji, dovolená je většinou za námi a jako každý rok uběhla podezřele rychle. Začíná také divadelní sezona a Divadlo v Nitře překvapí své diváky novým webem. Přesuneme se ještě dál na východ až k Japonské půjčce – i tam se radují z nového webu. To ale není vše, přečtěte si níže, kdo další se chlubí novým webem. Kdo ví, příště to můžete být třeba vy, komu ušijeme webový oblek na míru.
Grafik Tomáš Melich sepsal své zkušenosti s tvorbou videí.
Copywriterka Eliška Lukaščíková prozradila, jak na titulek, který uživatele přesvědčí si článek přečíst.
Být, či nebýt responzivní, to je, oč tu běží. Divadlo Andreje Bagara v Nitře to moc dobře ví, a proto pro své návštěvníky objednalo fungl nový web. Konečně je hned jasné, co se dnes hraje.
Webové stránky Japonské půjčky jsou nyní plně responzivní. Klienti si mohou půjčku pohodlně vyřídit v podstatě kdykoli a kdekoli. Třeba v tramvaji nebo na horách.
K webu rádia Evropa 2 jsme nakódovali slovenského brata Európu 2.
Reklamní společnosti iBillboard jsme vytvořili nový a přehledný web, protože ten původní byl příliš složitý a klienti se v něm ztráceli.
Pro skupinu Active Radio a jejich rádio Evropa 2 agentura Cognito spustila první interaktivní brandovou kampaň s využitím umělé inteligence. Kampa...
Když jsem psal první výroční článek o úvodní pětiletce Cognito, netušil jsem, že si na sebe pletu bič, který mě bude švihat přes obě půlky ještě z...
S přicházejícím jarem posílila brněnská digitální agentura Cognito o novou projektovou manažerku a seniorní PHP vývojářku.