Eventy jsou běžnou součástí moderních PHP aplikací – umožňují reagovat na změny stavu a udržet kód přehlednější. Tento přístup ale často vede k to...

Meta zavádí tzv. nastavení Core, což obsahuje mimo jiné významné změny v trackování kampaní, které ovlivní především charitativní organizace a organizace v kategorii zdraví, politiky a financí (všechny kategorie najdete tady). Jaká přesně omezení od ledna 2025 přichází v platnost a jaký to bude mít dopad na reklamní účty v tomto segmentu rozebereme v následujících řádcích. Možná vás z toho klepne. Tak se k tomu pohodlně usaďte a do uší si pusťte třeba tenhle uklidňující playlist na Spotify.
V současné době můžete použít Meta pixel nebo Conversion API ke sledování akcí uživatelů po kliknutí na reklamy. Tato data pomáhají algoritmu optimalizovat výkon reklam tím, že identifikují nejvhodnější publikum. Počínaje lednem 2025 omezí Meta shromažďování dat, což nejvíce ovlivní události v střední a dolní části konverzní cesty – přidání do košíku, nákup, registrace, odeslání formuláře. Meta zavádí tyto změny kvůli nařízení EU a snaží se chránit soukromí uživatelů a zajistit dodržování zásad ze strany společností, které používají jejich platformu pro reklamu, zejména při práci s citlivými informacemi, jako jsou zdravotní údaje.
Na inzerenty v dotčených kategoriích se dopad těchto omezení bude lišit. Některé značky mohou mít omezený přístup k určitým reklamním nástrojům, ale stále budou moci využívat konverze a data z Pixelu a Coversion API pro výkonnostní marketing.
Příklad upozornění v Events Manageru u účtu, který byl zařazen do kategorie Health & Wellness.
Standardní parametry jsou pole, která jsou předdefinovaná Metou pro inzerenty k zahrnutí do jejich událostí. Např. parametry hodnoty a měny pro událost nákupu nebo parametr content_id pro událost zobrazení obsahu. Pokud váš parametr není na seznamu standardních parametrů, je považován za vlastní parametr.
Příklad: URL adresa https://jaspersmarket.com/clothes/summer/dresses?item=10 bude zkrácena na „https://jaspersmarket.com/“.
U vlastních publik, která ve svých pravidlech spoléhají na vlastní parametry nebo adresy URL, může trvat déle, než se vyplní, nebo nebudou vůbec k dispozici a nebudou se dále aktualizovat.
Dotčené značky by měly chápat důsledky těchto omezení a podle toho plánovat své další kroky. Inzerenti se budou muset rozhodnout, zda potřebují upravit strategii Meta kampaní, přesunout větší rozpočet na jiné platformy nebo vylepšit svůj současný přístup.
Aby inzerenti zůstali v souladu s pravidly a minimalizovali narušení, měli by zkontrolovat, že jsou správně kategorizováni. Pokud se domníváte, že vaše data byla nesprávně zařazena, můžete požádat o kontrolu.
Eventy jsou běžnou součástí moderních PHP aplikací – umožňují reagovat na změny stavu a udržet kód přehlednější. Tento přístup ale často vede k to...
Jak pravil jeden rakouský malíř z první poloviny 20. století: „Vždy je těžší bojovat proti víře než proti vzdělání“. Když už ale budete věřit tomu...
Sociální sítě se mění pomalu mrknutím oka a co ještě včera bylo slay, dnes už může být cringe. Rok 2025 přinese revoluční změny a nám marketérům n...