Brněnská agentura uspěla v tendru vypsaném inovační agenturou JIC, která se zaměřuje na podporu inovativního podnikání.
Leoš Špachta je novým obchodním ředitelem agentury Cognito
Špachta v minulosti spoluzakládal agenturu Media Factory a 6 let vedl Asociaci.biz.
Tým Cognito posílil od letošního ledna Leoš Špachta. Jako nový obchodní ředitel bude mít na starost strategický růst agentury, a to ve spolupráci s CEO Janem Jančou a šéfy vývojové a marketingové divize Vojtěchem Piskou a Michaelou Luňáčkovou. „Cognito je parta motivovaných a rozjetých profesionálů, kteří rostou spolu s agenturou. Těším se, kam se spoluprací všichni posuneme,” říká k nové pozici.
Špachta v minulosti spoluzakládal a následně se podílel na řízení vývojářské agentury Media Factory. V rámci růstu a specializace agentury vedl digitální divizi Digital Vision. Poté působil jako obchodní ředitel agentury Fragile media, v tom období agentura zdvojnásobila svůj obrat a následně byla převzata mediální agenturou Knowlimits. Několik let také působil jako ředitel Asociace.biz, která sdružuje české dodavatele digitálních řešení.
Brněnská digitální agentura Cognito roste nejen personálně, jen za minulý rok zvýšila svůj obrat o 30 %. V posledních týdnech si Cognito zřídilo kancelář v Praze a je tak blíže i pražským klientům.
Co si dále přečíst
V dnešní době každý potřebuje web pro svůj byznys, koníček nebo pro klub přátel žehu. A pokud si ho neumí sám vytvořit, tak ho poptá. Web se dá bl...
Cognito dlouhodobě rozšiřuje svou nabídku služeb a produktů využívajících AI technologie v oblastech zakázkového vývoje softwaru a marketingu. Již...