Po důkladném výběrovém řízení, při kterém nikdo nebyl zraněn a většina účastníků se pozdravila, byl do řad Cognita na pozici projektového manažera...

Špachta v minulosti spoluzakládal agenturu Media Factory a 6 let vedl Asociaci.biz.
Tým Cognito posílil od letošního ledna Leoš Špachta. Jako nový obchodní ředitel bude mít na starost strategický růst agentury, a to ve spolupráci s CEO Janem Jančou a šéfy vývojové a marketingové divize Vojtěchem Piskou a Michaelou Luňáčkovou. „Cognito je parta motivovaných a rozjetých profesionálů, kteří rostou spolu s agenturou. Těším se, kam se spoluprací všichni posuneme,” říká k nové pozici.
Špachta v minulosti spoluzakládal a následně se podílel na řízení vývojářské agentury Media Factory. V rámci růstu a specializace agentury vedl digitální divizi Digital Vision. Poté působil jako obchodní ředitel agentury Fragile media, v tom období agentura zdvojnásobila svůj obrat a následně byla převzata mediální agenturou Knowlimits. Několik let také působil jako ředitel Asociace.biz, která sdružuje české dodavatele digitálních řešení.
Brněnská digitální agentura Cognito roste nejen personálně, jen za minulý rok zvýšila svůj obrat o 30 %. V posledních týdnech si Cognito zřídilo kancelář v Praze a je tak blíže i pražským klientům.
Po důkladném výběrovém řízení, při kterém nikdo nebyl zraněn a většina účastníků se pozdravila, byl do řad Cognita na pozici projektového manažera...
V roce 2025 spojil TikTok sílu s analytiky ze System1 a udělali největší výzkum svého druhu. Dva roky na něm pracovali, otestovali 887 krátkých vi...
Znáte seriál Hospoda? Neznáte? Nevadí! Představte si, že jste hospodský, v našem případě pan Dušek – chodí k vám různá klientela, od kotelníků, př...