Brněnské Cognito rozšířilo řady digitálních agentur a stalo se 16. členem Asociace.biz sdružující významné agentury z digitálního prostředí.

Špachta v minulosti spoluzakládal agenturu Media Factory a 6 let vedl Asociaci.biz.
Tým Cognito posílil od letošního ledna Leoš Špachta. Jako nový obchodní ředitel bude mít na starost strategický růst agentury, a to ve spolupráci s CEO Janem Jančou a šéfy vývojové a marketingové divize Vojtěchem Piskou a Michaelou Luňáčkovou. „Cognito je parta motivovaných a rozjetých profesionálů, kteří rostou spolu s agenturou. Těším se, kam se spoluprací všichni posuneme,” říká k nové pozici.
Špachta v minulosti spoluzakládal a následně se podílel na řízení vývojářské agentury Media Factory. V rámci růstu a specializace agentury vedl digitální divizi Digital Vision. Poté působil jako obchodní ředitel agentury Fragile media, v tom období agentura zdvojnásobila svůj obrat a následně byla převzata mediální agenturou Knowlimits. Několik let také působil jako ředitel Asociace.biz, která sdružuje české dodavatele digitálních řešení.
Brněnská digitální agentura Cognito roste nejen personálně, jen za minulý rok zvýšila svůj obrat o 30 %. V posledních týdnech si Cognito zřídilo kancelář v Praze a je tak blíže i pražským klientům.
Brněnské Cognito rozšířilo řady digitálních agentur a stalo se 16. členem Asociace.biz sdružující významné agentury z digitálního prostředí.
Design prochází různými fázemi a posuny nejen v důsledku měnících se společenských nálad, ale i nových technologických možností. I dnes, kdy desig...
Na Facebooku už je i vaše babička a Instagram nám skoro začíná zastarávat. Gen Z preferuje autentickou appku BeReal, kde se narozdíl od instáče ne...