HLAdík to z Brna dotáhl až na shortlist. Cognito uspělo ve Zlatém středníku

Tiskové zprávy Martina Jelínková

V Brně HLAdík neměl šanci, v Praze se však prodral  na minist… až na shortlist Zlatého středníku! Kampaň z dílny Cognito TakyHladík.cz pro brněnský rozvoz jídla Jíme Brno uspěla a ocitla se v užším výběru v kategorii Nízký rozpočet a jeho efektivita.

Slavnou cestu kandidátů si můžete připomenout tady.

Primátorem se sice nestal, jeho úspěch ale nezná hranic (Brna)! Porotcům Zlatého středníku naštěstí v břiše nekručelo a kontroverzní projekt Cognito z loňského podzimu Taky Hladík nominovali do užšího výběru soutěže.

TakyHladík.cz vznikl jako reakce na lokální předvolební kampaň. Copy, které se toho nebálo, a parodické vizuály se rychle šířily hladovým Brnem. A výsledek? I s nízkým rozpočtem se podařilo zvýšit povědomí o značce a dosáhnout rekordního počtu objednávek, tržby Jíme Brno vyrostly o 50 %.

„Šlo o novou značku, která si trochu provokace mohla dovolit. Od začátku jsme věděli, že kampaň bude v Brně rezonovat, což byl náš cíl. Sázeli jsme na virální šíření.“
Michaela Luňáčková, CMO & Managing Partner Cognito

HLAdík se prostě v Praze zahnat nenechá. Společně s dalšími 177 projekty ve 20 hlavních a 9 oborových kategorií postoupil na shortlist z celkového počtu 659 přihlášených, práce hodnotilo 116 nasycených odborníků z oboru public relation a komunikace. Soutěž Zlatý středník každoročně pořádá PR klub, oceňuje nejlepší komunikační projekty z Česka a Slovenska. Letošní slavnostní vyhlášení Zlatého středníku proběhne 7. září v SaSaZu. 

Tak nám držte palce. Snad nezůstaneme o HLAdu!

Co si dále přečíst