Před tím, než se ujala dohledu nad uměleckou stránkou projektů v Cognitu, pracovala v Bruselu pro Purebrand nebo řídila projekty v Motionhousu.

Brněnská digitální agentura Cognito se zaměřila na videoprodukci a hned vypouští první vlaštovku. Agentura se postarala nejen o redesign původního webu Point4me, ale vytvořila také celou kreativu kampaně pro printy i OOH a zároveň video pro hlavní prodejní sezonu. Ústřední postavou kampaně je akční pes, jehož kousky stojí za to mít ve fotokalendáři. Kampaň ale zdaleka necílí jen na pejskaře.
„Když natáčíte se zvířaty, musíte si dobře zvolit hlavního aktéra, aby se pak z natáčení nestala noční můra pro všechny,“ dodává Lenka Stehlíková z marketingu Cognita, která od začátku do konce řídila kreativní proces. Cognito chce kampaní pro významnou tiskárnu oslovit nejen jednotlivce, např. rodiče, kteří si vytvoří fotokalendář svých dětí, ale především i zájmové skupiny a spolky.
„Podzimní kampaň jde ruku v ruce s redesignem webových stránek. Cílem bylo sladit roztříštěný vizuální styl a začít přehledně komunikovat subbrandy klienta,“ říká Petr Kašpar zodpovědný za novou vizuální identitu brněnské tiskárny. Orientace na novém webu je snazší a vzhled koresponduje s videem – tiskárna POINT CZ je tak připravena na hlavní prodejní sezonu a výkonnostní část kampaně.
Kreativní tým: Lenka Stehlíková, Eliška Saktorová, Petr Kašpar a Eliška Špačková
Před tím, než se ujala dohledu nad uměleckou stránkou projektů v Cognitu, pracovala v Bruselu pro Purebrand nebo řídila projekty v Motionhousu.
Cenu online reklam v posledních měsících navýšila nejen inflace, ale i vysoká konkurence. Česká republika je e-shopová velmoc, v našich končinách ...
Začátky měsíců jsou pro většinu marketingových specialistů ve znamení reportů – shrnout nejdůležitější metriky předchozího období, ukázat úspěchy ...