Automotodrom Brno spouští nový web, připravilo ho Cognito

Tiskové zprávy Eliška Saktorová

MotoGP, Velká cena, Grand Prix – tato slova jsou skloňována fanoušky motorismu každý rok začátkem srpna. Na brněnský Masarykův okruh se pokaždé sjíždějí stovky tisíc českých i zahraničních nadšenců. Digitální agentura Cognito pro Automotodrom Brno vytvořila nový web.

Původní web Automotodromu byl nedostačující z několika důvodů: Web musí zvládnout nárazovitý nápor návštěvnosti, např. při spuštění prodeje vstupenek, kdy se v jeden okamžik přihlásí tisíce uživatelů. Kromě důležitých backendových zásahů bylo potřeba udělat redesign webu a vylepšit UX.

Obsahu je na stránkách Automotodromu Brno skutečně mnoho, a informace se navíc často mění, proto tým vývojářů z Cognita navrhoval administrační systém tak, aby byl přehledný a snadno pochopitelný.

Automotodrom

„Největší výzvou bylo vymyslet způsob, jak zpracovat velké množství typově unikátních stránek, jak designovat uzavřenou sekci pro novináře nebo traťové komisaře a zároveň jak vytvořit uživatelsky příjemné prostředí pro správu obsahu,“ popisuje nejdůležitější momenty při návrhu a vývoji webu Vojtěch Piska, projektový manažer.

Co si dále přečíst

Cognití novinkobraníCognití novinkobraní
Cognití novinkobraní

Jsme tu s další náloží novinek od nás z Cognita. Tentokrát se dozvíte, jak udělat z vašeho města lepší místo pro život, pozveme vás do našeho krea...

Newslettery

Cognito.cz, s.r.o.
Znáte své zákazníky?Znáte své zákazníky?
Znáte své zákazníky?

Že ne? Pokud nevíte, kdo jsou vaši klienti, jak chcete uspokojit jejich potřeby? Úspěch vašeho byznysu závisí především na vaší schopnosti plnit p...

Marketing

Cognito.cz, s.r.o.