Automotodrom Brno spouští nový web, připravilo ho Cognito

Tiskové zprávy Eliška Lukaščíková

MotoGP, Velká cena, Grand Prix – tato slova jsou skloňována fanoušky motorismu každý rok začátkem srpna. Na brněnský Masarykův okruh se pokaždé sjíždějí stovky tisíc českých i zahraničních nadšenců. Digitální agentura Cognito pro Automotodrom Brno vytvořila nový web.

Původní web Automotodromu byl nedostačující z několika důvodů: Web musí zvládnout nárazovitý nápor návštěvnosti, např. při spuštění prodeje vstupenek, kdy se v jeden okamžik přihlásí tisíce uživatelů. Kromě důležitých backendových zásahů bylo potřeba udělat redesign webu a vylepšit UX.

Obsahu je na stránkách Automotodromu Brno skutečně mnoho, a informace se navíc často mění, proto tým vývojářů z Cognita navrhoval administrační systém tak, aby byl přehledný a snadno pochopitelný.

Automotodrom

„Největší výzvou bylo vymyslet způsob, jak zpracovat velké množství typově unikátních stránek, jak designovat uzavřenou sekci pro novináře nebo traťové komisaře a zároveň jak vytvořit uživatelsky příjemné prostředí pro správu obsahu,“ popisuje nejdůležitější momenty při návrhu a vývoji webu Vojtěch Piska, projektový manažer.

Co si dále přečíst