Eventy jsou běžnou součástí moderních PHP aplikací – umožňují reagovat na změny stavu a udržet kód přehlednější. Tento přístup ale často vede k to...

MotoGP, Velká cena, Grand Prix – tato slova jsou skloňována fanoušky motorismu každý rok začátkem srpna. Na brněnský Masarykův okruh se pokaždé sjíždějí stovky tisíc českých i zahraničních nadšenců. Digitální agentura Cognito pro Automotodrom Brno vytvořila nový web.
Původní web Automotodromu byl nedostačující z několika důvodů: Web musí zvládnout nárazovitý nápor návštěvnosti, např. při spuštění prodeje vstupenek, kdy se v jeden okamžik přihlásí tisíce uživatelů. Kromě důležitých backendových zásahů bylo potřeba udělat redesign webu a vylepšit UX.
Obsahu je na stránkách Automotodromu Brno skutečně mnoho, a informace se navíc často mění, proto tým vývojářů z Cognita navrhoval administrační systém tak, aby byl přehledný a snadno pochopitelný.
„Největší výzvou bylo vymyslet způsob, jak zpracovat velké množství typově unikátních stránek, jak designovat uzavřenou sekci pro novináře nebo traťové komisaře a zároveň jak vytvořit uživatelsky příjemné prostředí pro správu obsahu,“ popisuje nejdůležitější momenty při návrhu a vývoji webu Vojtěch Piska, projektový manažer.
Eventy jsou běžnou součástí moderních PHP aplikací – umožňují reagovat na změny stavu a udržet kód přehlednější. Tento přístup ale často vede k to...
Jak pravil jeden rakouský malíř z první poloviny 20. století: „Vždy je těžší bojovat proti víře než proti vzdělání“. Když už ale budete věřit tomu...
Meta zavádí tzv. nastavení Core, což obsahuje mimo jiné významné změny v trackování kampaní, které ovlivní především charitativní organizace a org...