Vývojem nové verze svého webového portálu pověřila Digitální a informační agentura společnost Cognito.cz, která počátkem dubna úspěšně dokončila p...

MotoGP, Velká cena, Grand Prix – tato slova jsou skloňována fanoušky motorismu každý rok začátkem srpna. Na brněnský Masarykův okruh se pokaždé sjíždějí stovky tisíc českých i zahraničních nadšenců. Digitální agentura Cognito pro Automotodrom Brno vytvořila nový web.
Původní web Automotodromu byl nedostačující z několika důvodů: Web musí zvládnout nárazovitý nápor návštěvnosti, např. při spuštění prodeje vstupenek, kdy se v jeden okamžik přihlásí tisíce uživatelů. Kromě důležitých backendových zásahů bylo potřeba udělat redesign webu a vylepšit UX.
Obsahu je na stránkách Automotodromu Brno skutečně mnoho, a informace se navíc často mění, proto tým vývojářů z Cognita navrhoval administrační systém tak, aby byl přehledný a snadno pochopitelný.
„Největší výzvou bylo vymyslet způsob, jak zpracovat velké množství typově unikátních stránek, jak designovat uzavřenou sekci pro novináře nebo traťové komisaře a zároveň jak vytvořit uživatelsky příjemné prostředí pro správu obsahu,“ popisuje nejdůležitější momenty při návrhu a vývoji webu Vojtěch Piska, projektový manažer.
Vývojem nové verze svého webového portálu pověřila Digitální a informační agentura společnost Cognito.cz, která počátkem dubna úspěšně dokončila p...
Cognito.cz potrdilo svoji pozici tuzemské jedničky v oblasti vývoje v PHP Symfony a stalo se oficiálním implementačním partnerem SULU CMS, robustn...
Výběr písma pro vaši značku je mnohem důležitější, než se na první pohled může zdát. Vizuální identita je totiž jedním z klíčových faktorů, které ...