Pozornost v digitálním prostředí není samozřejmost. U skippable reklamy na YouTube má divák plnou kontrolu a rozhodnutí „sledovat, nebo přeskočit“...

Od nového roku rozšířili řady našeho marketingového týmu dva noví kolegové: Tomáš Londa se věnuje oblasti SEO/SEM a analytice, Tomáš Fojtík se specializuje na výkonnostní marketing.
Cognito posiluje řady týmu digitálního marketingu kvůli novým zakázkám, chce také obohatit nabídku svých služeb a zvýšit odbornost.
Tomáš Londa mimo jiné dokáže díky správnému nastavení SEO vyzdvihnout web z propadliště organického vyhledávání a jeho content gap analýzy odhalí klientům mnohá tajemství. Jeho specialitou jsou analýzy klíčových slov. Krom práce ho baví kompetitivní počítačové a deskové hry a nesnáší léto.

Tomáš Londa, SEO specialista
Tomáš Fojtík je odborník na výkonnostní kampaně na Google Ads, Skliku, Facebooku nebo zbožových vyhledávačích. Hravě zvládne správu sociálních sítí a kampaně na míru připraví pro startup i korporát. Ve volném čase dělá bojový sport Krav Maga anebo lyžuje. Má rád meruňkové knedlíky.

Tomáš Fojtík, specialista na výkonnostní kampaně
Pozornost v digitálním prostředí není samozřejmost. U skippable reklamy na YouTube má divák plnou kontrolu a rozhodnutí „sledovat, nebo přeskočit“...

Ale stejně, největší radost udělá takový dárek, který člověk vyrobí sám z lásky pro toho druhého. Pokud s tím souhlasíte, nebo třeba jen sháníte s...

Gratulujeme, přežili jste první UX crash course s Krugem. Klíčenku už máte, teď je čas na další level. V druhém dílu našeho UX survival kitu přich...
