Před tím, než se ujala dohledu nad uměleckou stránkou projektů v Cognitu, pracovala v Bruselu pro Purebrand nebo řídila projekty v Motionhousu.

Od nového roku rozšířili řady našeho marketingového týmu dva noví kolegové: Tomáš Londa se věnuje oblasti SEO/SEM a analytice, Tomáš Fojtík se specializuje na výkonnostní marketing.
Cognito posiluje řady týmu digitálního marketingu kvůli novým zakázkám, chce také obohatit nabídku svých služeb a zvýšit odbornost.
Tomáš Londa mimo jiné dokáže díky správnému nastavení SEO vyzdvihnout web z propadliště organického vyhledávání a jeho content gap analýzy odhalí klientům mnohá tajemství. Jeho specialitou jsou analýzy klíčových slov. Krom práce ho baví kompetitivní počítačové a deskové hry a nesnáší léto.
Tomáš Londa, SEO specialista
Tomáš Fojtík je odborník na výkonnostní kampaně na Google Ads, Skliku, Facebooku nebo zbožových vyhledávačích. Hravě zvládne správu sociálních sítí a kampaně na míru připraví pro startup i korporát. Ve volném čase dělá bojový sport Krav Maga anebo lyžuje. Má rád meruňkové knedlíky.
Tomáš Fojtík, specialista na výkonnostní kampaně
Před tím, než se ujala dohledu nad uměleckou stránkou projektů v Cognitu, pracovala v Bruselu pro Purebrand nebo řídila projekty v Motionhousu.
Cenu online reklam v posledních měsících navýšila nejen inflace, ale i vysoká konkurence. Česká republika je e-shopová velmoc, v našich končinách ...
Začátky měsíců jsou pro většinu marketingových specialistů ve znamení reportů – shrnout nejdůležitější metriky předchozího období, ukázat úspěchy ...