Brněnské Cognito rozšířilo řady digitálních agentur a stalo se 16. členem Asociace.biz sdružující významné agentury z digitálního prostředí.

Od nového roku rozšířili řady našeho marketingového týmu dva noví kolegové: Tomáš Londa se věnuje oblasti SEO/SEM a analytice, Tomáš Fojtík se specializuje na výkonnostní marketing.
Cognito posiluje řady týmu digitálního marketingu kvůli novým zakázkám, chce také obohatit nabídku svých služeb a zvýšit odbornost.
Tomáš Londa mimo jiné dokáže díky správnému nastavení SEO vyzdvihnout web z propadliště organického vyhledávání a jeho content gap analýzy odhalí klientům mnohá tajemství. Jeho specialitou jsou analýzy klíčových slov. Krom práce ho baví kompetitivní počítačové a deskové hry a nesnáší léto.
Tomáš Londa, SEO specialista
Tomáš Fojtík je odborník na výkonnostní kampaně na Google Ads, Skliku, Facebooku nebo zbožových vyhledávačích. Hravě zvládne správu sociálních sítí a kampaně na míru připraví pro startup i korporát. Ve volném čase dělá bojový sport Krav Maga anebo lyžuje. Má rád meruňkové knedlíky.
Tomáš Fojtík, specialista na výkonnostní kampaně
Brněnské Cognito rozšířilo řady digitálních agentur a stalo se 16. členem Asociace.biz sdružující významné agentury z digitálního prostředí.
Špachta v minulosti spoluzakládal agenturu Media Factory a 6 let vedl Asociaci.biz.
Design prochází různými fázemi a posuny nejen v důsledku měnících se společenských nálad, ale i nových technologických možností. I dnes, kdy desig...