Brněnská agentura Cognito na jaře uspěla ve dvou výběrových řízení - pro Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) a pro TIC Brno.

Od nového roku rozšířili řady našeho marketingového týmu dva noví kolegové: Tomáš Londa se věnuje oblasti SEO/SEM a analytice, Tomáš Fojtík se specializuje na výkonnostní marketing.
Cognito posiluje řady týmu digitálního marketingu kvůli novým zakázkám, chce také obohatit nabídku svých služeb a zvýšit odbornost.
Tomáš Londa mimo jiné dokáže díky správnému nastavení SEO vyzdvihnout web z propadliště organického vyhledávání a jeho content gap analýzy odhalí klientům mnohá tajemství. Jeho specialitou jsou analýzy klíčových slov. Krom práce ho baví kompetitivní počítačové a deskové hry a nesnáší léto.
Tomáš Londa, SEO specialista
Tomáš Fojtík je odborník na výkonnostní kampaně na Google Ads, Skliku, Facebooku nebo zbožových vyhledávačích. Hravě zvládne správu sociálních sítí a kampaně na míru připraví pro startup i korporát. Ve volném čase dělá bojový sport Krav Maga anebo lyžuje. Má rád meruňkové knedlíky.
Tomáš Fojtík, specialista na výkonnostní kampaně
Brněnská agentura Cognito na jaře uspěla ve dvou výběrových řízení - pro Ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO) a pro TIC Brno.
Brněnský Mergado Fest máme doslova za rohem. O to víc nás těší, že letos nabídl tolik prakticky zaměřených přednášek – od brandingu až po AI analy...
Pozn. Tento článek vznikl ještě předtím, než Figma na Configu oznámila příchod Figma Sites (můžete si přečíst v našem dalším článku). Stále si mys...