Děláme to dobře. PinCity získalo 3. místo ve Zlatém středníku

Novinky Martina Jelínková

Máme radost. Ve čtvrtek 2. září proběhlo v Praze slavnostní vyhlášení 19. ročníku prestižní soutěže komunikačních projektů Zlatý středník 20/21. A k nám do Cognita putuje za projekt PinCity úžasné 3. místo v kategorii webových projektů.

Head of Marketing Míša Oulehla a Account manager Honza Špičák na galavečeru předávání cen Zlatý středník

Potěšující zpráva o zařazení PinCity na shortlist Zlatého středníku dorazila již uprostřed léta, a proto jsme netrpělivě čekali na podzimní vyhlášení výsledků a předání cen. Na zářijové gala v hotelu Vienna House Diplomat Prague jsme se hodili do gala a během krátké pauzy v popíjení mírně nedostatkové sektu vystoupali na pódium, abychom si před nabitým sálem převzali bronzovou medaili.

Aplikaci PinCity v Cognitu vyvíjíme pro stejnojmenný startup. A už nyní je o ni obrovský zájem, v současnosti ji používají desítky měst a obcí, namátkou třeba Praha 4, Pardubice nebo Aš. „PinCity neustále vylepšujeme,“ zdůrazňuje CEO Cognita Jan Janča. „Aplikace už prošla i redesignem, je na ní vidět ohromná práce týmu lidí.“ Ocenění soutěže Zlatý středník 20/21 je podle něj pro Cognito znamení, že odvádí dobrou práci. „Je skvělé, když já i jednotlivé týmy vidíme, že to, co děláme, má smysl,“ uzavírá.

Zlatý středník je československá profesní soutěž, která už necelých 20 let hodnotí firemní interní a externí média a nejlepší komunikační projekty. Letos přihlášené práce posuzovalo přes 80 porotců, expertů z oblasti marketingu, komunikace i designu. 

A my tímto ještě jednou děkujeme porotě, PR klubu, celému organizačnímu týmu Zlatého středníku a v neposlední řadě i lidem z AQE, bez kterých by PinCity nevzniklo. A nebojte se, cenou to nekončí. Teprve teď to všechno začíná.

Co si dále přečíst