Cognito získalo certifikaci od Colpirio

Novinky Eliška Saktorová

Cognito se stalo první certifikovanou digitální agenturou reklamního systému Colpirio v ČR. Colpirio umožňuje pokročilé behaviorální a kontextové cílení reklamy v reálném čase ve spojení s jejím programatickým nákupem. Specialisté Cognita se během certifikace naučili využívat datovou a prediktivní analytiku v digitálním marketingu.

Nároky na kvalifikaci specialistů plánujících digitální kampaně rostou společně s tím, jak se v oboru prosazují big data technologie a umělá inteligence. Efektivní práce se  systémy umožňujícími pokročilé cílení a segmentaci, jako je Colpirio, proto vyžaduje znalosti statistiky a datové analytiky. Markeťáci z Cognita si ověřili, že kampaně se správně vybraným cílením a strategií dosahují v systému Colpirio až o 700 % vyšší než průměrnou míru prokliku a výrazně nižší cenu za konverzi.

Vhodné i pro menší inzerenty

Lenka Stehlíková, vedoucí oddělení digitálního marketingu Cognito, k tomu dodává: „Pro certifikaci v systému Colpirio jsme se rozhodli především proto, že zpřístupňuje pokročilé cílení a nákup prostoru v RTB také inzerentům s nižším rozpočtem. Efektivní kampaně v něm lze plánovat již při rozpočtu deset tisíc měsíčně, což je pro menší a střední firmy ideální.“

Cognito provede klienty celým procesem nastavení kampaně od definice cílové skupiny až po závěrečný report. Karel Pavlíček, CEO Colpirio, říká: „Do konce roku 2018 chceme certifikovat alespoň 5 dalších kvalitních digitálních agentur. Colpirio je ideálním doplňkem portfolia jejich služeb.“

Analýza obsahu a umělá inteligence

Colpirio využívá umělou inteligenci pro zpracování velkých dat a analýzu obsahu webů i zájmů jejich uživatelů. Takto získané informace navíc umožňuje kombinovat s vlastními daty zákazníků i daty partnerů, a to jak pro plánování a cílení digitálních kampaní, tak i pro audity návštěvnosti a personalizaci obsahu webů i e-shopu.

Víte, jaká je vaše cílová skupina? Vyzkoušejte Colpirio target.

Co si dále přečíst