Když někdo začne s UX designem, většinou se rychle dostane do bodu, kdy má v hlavě zmatek. Tolik metod, procesů, pojmů a každý tvrdí, že právě ten...

Od konce srpna 2018 se digitální agentura Cognito stala ověřenou agenturou pro služby Sklik a Zboží.cz. Program ověřených agentur představil Seznam.cz v červnu tohoto roku a jeho cílem je poskytovat agenturám lepší a kvalitnější poradenství a podporu v oblasti PPC kampaní.

Dále se Seznam.cz tímto projektem snaží vnést transparentnost do reklamních účtů a eliminovat případy, kdy reklamní agentura přefakturovává částku za kampaně třetí straně, typicky klientovi, jemuž kampaně spravuje.
Seznam.cz pro Cognito (a každou jinou ověřenou agenturu) vyčlenil konzultanta, proškoleného odborníka, na něhož se mohou agentury kdykoli obrátit s otázkou ohledně nastavení PPC, a zvýšit tak celkovou efektivitu kampaní.
„Podmínky pro to stát se ověřenou agenturou byly smysluplné a pro nás snadno dosažitelné, proto by byla škoda se do programu nezapojit. Uvidíme, jak se bude vzájemná spolupráce rozvíjet dál a co nám přinese,“ dodává Eliška Špačková, která má na starosti výkonnostní i brandové kampaně v Cognitu.
Když někdo začne s UX designem, většinou se rychle dostane do bodu, kdy má v hlavě zmatek. Tolik metod, procesů, pojmů a každý tvrdí, že právě ten...

Brněnská digitální agentura Cognito vyhrála výběrové řízení Národního muzea na zajištění digitálních kampaní pro dvě klíčové výstavy. Zakázka zahr...

Kdyby měly přednášky z PPC Campu svoje ČSFD, vypadalo by to nějak takhle. Kritici už rozebrali každý slide, přidali pár hvězdiček, Nicolas Cage si...
