Brněnské Cognito rozšířilo řady digitálních agentur a stalo se 16. členem Asociace.biz sdružující významné agentury z digitálního prostředí.

Od konce srpna 2018 se digitální agentura Cognito stala ověřenou agenturou pro služby Sklik a Zboží.cz. Program ověřených agentur představil Seznam.cz v červnu tohoto roku a jeho cílem je poskytovat agenturám lepší a kvalitnější poradenství a podporu v oblasti PPC kampaní.
Dále se Seznam.cz tímto projektem snaží vnést transparentnost do reklamních účtů a eliminovat případy, kdy reklamní agentura přefakturovává částku za kampaně třetí straně, typicky klientovi, jemuž kampaně spravuje.
Seznam.cz pro Cognito (a každou jinou ověřenou agenturu) vyčlenil konzultanta, proškoleného odborníka, na něhož se mohou agentury kdykoli obrátit s otázkou ohledně nastavení PPC, a zvýšit tak celkovou efektivitu kampaní.
„Podmínky pro to stát se ověřenou agenturou byly smysluplné a pro nás snadno dosažitelné, proto by byla škoda se do programu nezapojit. Uvidíme, jak se bude vzájemná spolupráce rozvíjet dál a co nám přinese,“ dodává Eliška Špačková, která má na starosti výkonnostní i brandové kampaně v Cognitu.
Brněnské Cognito rozšířilo řady digitálních agentur a stalo se 16. členem Asociace.biz sdružující významné agentury z digitálního prostředí.
Špachta v minulosti spoluzakládal agenturu Media Factory a 6 let vedl Asociaci.biz.
Design prochází různými fázemi a posuny nejen v důsledku měnících se společenských nálad, ale i nových technologických možností. I dnes, kdy desig...