Před tím, než se ujala dohledu nad uměleckou stránkou projektů v Cognitu, pracovala v Bruselu pro Purebrand nebo řídila projekty v Motionhousu.

Od konce srpna 2018 se digitální agentura Cognito stala ověřenou agenturou pro služby Sklik a Zboží.cz. Program ověřených agentur představil Seznam.cz v červnu tohoto roku a jeho cílem je poskytovat agenturám lepší a kvalitnější poradenství a podporu v oblasti PPC kampaní.
Dále se Seznam.cz tímto projektem snaží vnést transparentnost do reklamních účtů a eliminovat případy, kdy reklamní agentura přefakturovává částku za kampaně třetí straně, typicky klientovi, jemuž kampaně spravuje.
Seznam.cz pro Cognito (a každou jinou ověřenou agenturu) vyčlenil konzultanta, proškoleného odborníka, na něhož se mohou agentury kdykoli obrátit s otázkou ohledně nastavení PPC, a zvýšit tak celkovou efektivitu kampaní.
„Podmínky pro to stát se ověřenou agenturou byly smysluplné a pro nás snadno dosažitelné, proto by byla škoda se do programu nezapojit. Uvidíme, jak se bude vzájemná spolupráce rozvíjet dál a co nám přinese,“ dodává Eliška Špačková, která má na starosti výkonnostní i brandové kampaně v Cognitu.
Před tím, než se ujala dohledu nad uměleckou stránkou projektů v Cognitu, pracovala v Bruselu pro Purebrand nebo řídila projekty v Motionhousu.
Cenu online reklam v posledních měsících navýšila nejen inflace, ale i vysoká konkurence. Česká republika je e-shopová velmoc, v našich končinách ...
Začátky měsíců jsou pro většinu marketingových specialistů ve znamení reportů – shrnout nejdůležitější metriky předchozího období, ukázat úspěchy ...