Po důkladném výběrovém řízení, při kterém nikdo nebyl zraněn a většina účastníků se pozdravila, byl do řad Cognita na pozici projektového manažera...

Od konce srpna 2018 se digitální agentura Cognito stala ověřenou agenturou pro služby Sklik a Zboží.cz. Program ověřených agentur představil Seznam.cz v červnu tohoto roku a jeho cílem je poskytovat agenturám lepší a kvalitnější poradenství a podporu v oblasti PPC kampaní.
Dále se Seznam.cz tímto projektem snaží vnést transparentnost do reklamních účtů a eliminovat případy, kdy reklamní agentura přefakturovává částku za kampaně třetí straně, typicky klientovi, jemuž kampaně spravuje.
Seznam.cz pro Cognito (a každou jinou ověřenou agenturu) vyčlenil konzultanta, proškoleného odborníka, na něhož se mohou agentury kdykoli obrátit s otázkou ohledně nastavení PPC, a zvýšit tak celkovou efektivitu kampaní.
„Podmínky pro to stát se ověřenou agenturou byly smysluplné a pro nás snadno dosažitelné, proto by byla škoda se do programu nezapojit. Uvidíme, jak se bude vzájemná spolupráce rozvíjet dál a co nám přinese,“ dodává Eliška Špačková, která má na starosti výkonnostní i brandové kampaně v Cognitu.
Po důkladném výběrovém řízení, při kterém nikdo nebyl zraněn a většina účastníků se pozdravila, byl do řad Cognita na pozici projektového manažera...
V roce 2025 spojil TikTok sílu s analytiky ze System1 a udělali největší výzkum svého druhu. Dva roky na něm pracovali, otestovali 887 krátkých vi...
Znáte seriál Hospoda? Neznáte? Nevadí! Představte si, že jste hospodský, v našem případě pan Dušek – chodí k vám různá klientela, od kotelníků, př...