Letos musíme v Cognitu naši tradiční listopadovou husu spojenou se šifrovačkou oželet, tak jsme připravili svatomartinské menu alespoň pro vás. Na...

10. 6. 2016Marketing
Eliška Saktorová
„Polovinu peněz, které dávám na reklamu, vyhazuji oknem. Jenže nevím, která polovina to je.“ – John Wanamaker Kdyby John žil ve 21. století a navštívil Copycamp, možná by měl nad svými zbytečnými výdaji větší přehled. Ale začnu hezky od začátku, jak se příběhy začínat mají. Na Copycampu nám Luboš Květ ukázal, jak může být svět čísel užitečný i těm, co milují písmenka. S vynálezem Google Analytics (GA) skončilo mnoho dohadů o tom, co jak funguje. Nevíš, změříš – je to jednoduché. I přes mnoho různých metrik a funkcí však stále narážíme na jisté nedostatky. Například: Uživatel si 9 minut čte můj článek, a jakmile skončí, stránku zavře. Pokud nepřeklikne na nějakou jinou stránku mého webu, GA neví, jak změřit tento čas. A tak to nezměří vůbec. V přehledech pak vidíte 0, slovy nulu. Tato mrzutost se ale dá řešit. Dozvídáme se, že si na stránce zkrátka nastavíme měření času po 15, 30, 45 atd. vteřinách a vidíme hnedle, jak dlouho si lidé článek čtou. Ta největší paráda nás ale teprve čeká. Protože, tramtadá, dostaneme odkaz na skript, který je veřejně dostupný ke stažení. Kdybych uměla tlačítko, vytvořím vám ho. Kdejaký kodér se teď musí chechtat, jak je ta holka (rozumějte já) odvařená z jednoduchého skriptu. Ale pozor, já jsem nadšená z toho, jak perfektně Luboš odhadl cílovku Copycampu. Díky. Letos musíme v Cognitu naši tradiční listopadovou husu spojenou se šifrovačkou oželet, tak jsme připravili svatomartinské menu alespoň pro vás. Na... Jsme tu s další náloží novinek od nás z Cognita. Tentokrát se dozvíte, jak udělat z vašeho města lepší místo pro život, pozveme vás do našeho krea... Webové aplikace vyvíjíme již více než 12 let. Naše práce už dávno není jen o programování. Navrhujeme také design produktů, obchodní modely i mark...Návštěvnost měřená na vteřiny
5 metod, jak odhalit (ne)úspěšný text
Co si dále přečíst