Provozujete e-shop? A víte, co je to fulfillment? Pokud ano, jste na tom lépe než 50 % vaší konkurence, která o možnosti outsourcovat logistiku je...

10. 6. 2016Marketing
Eliška Saktorová
„Polovinu peněz, které dávám na reklamu, vyhazuji oknem. Jenže nevím, která polovina to je.“ – John Wanamaker Kdyby John žil ve 21. století a navštívil Copycamp, možná by měl nad svými zbytečnými výdaji větší přehled. Ale začnu hezky od začátku, jak se příběhy začínat mají. Na Copycampu nám Luboš Květ ukázal, jak může být svět čísel užitečný i těm, co milují písmenka. S vynálezem Google Analytics (GA) skončilo mnoho dohadů o tom, co jak funguje. Nevíš, změříš – je to jednoduché. I přes mnoho různých metrik a funkcí však stále narážíme na jisté nedostatky. Například: Uživatel si 9 minut čte můj článek, a jakmile skončí, stránku zavře. Pokud nepřeklikne na nějakou jinou stránku mého webu, GA neví, jak změřit tento čas. A tak to nezměří vůbec. V přehledech pak vidíte 0, slovy nulu. Tato mrzutost se ale dá řešit. Dozvídáme se, že si na stránce zkrátka nastavíme měření času po 15, 30, 45 atd. vteřinách a vidíme hnedle, jak dlouho si lidé článek čtou. Ta největší paráda nás ale teprve čeká. Protože, tramtadá, dostaneme odkaz na skript, který je veřejně dostupný ke stažení. Kdybych uměla tlačítko, vytvořím vám ho. Kdejaký kodér se teď musí chechtat, jak je ta holka (rozumějte já) odvařená z jednoduchého skriptu. Ale pozor, já jsem nadšená z toho, jak perfektně Luboš odhadl cílovku Copycampu. Díky. Provozujete e-shop? A víte, co je to fulfillment? Pokud ano, jste na tom lépe než 50 % vaší konkurence, která o možnosti outsourcovat logistiku je... Zatímco se příroda sotva začala probouzet ze zimního spánku, my v Cognitu jedeme pořád naplno. Protože komu se nelení, tomu se dřív zelení. Užijte... V prvním díle článku o tom, nad čím se zamyslet, než se rozhodnete stát milionářem a založíte si vlastní e-shop, jsme odhalili pět nejčastějších d...Návštěvnost měřená na vteřiny
5 metod, jak odhalit (ne)úspěšný text
Co si dále přečíst