Pro skupinu Active Radio a jejich rádio Evropa 2 agentura Cognito spustila první interaktivní brandovou kampaň s využitím umělé inteligence. Kampa...

Do Cognito nastoupil začátkem roku na pozici seniorního UX a UI designéra Ondřej Dúbravčík.
Ondřej osm let pracoval jako frontend developer a produktový designér v X Production, kde se mimo jiné jako součást PR týmu tenisty Tomáše Berdycha podílel na tvorbě jeho webu.
Následně přešel do ROI Hunter, pak přes tři roky zářil jako javascript engineer a produktový designér v LumenAd. Tam měl na starosti UI a tvorbu design systému aplikace Joinr, která propojuje reklamní data z jednotlivých sociálních sítí, sjednocuje metriky a pak tvoří přehledný dashboard se statistikami v Google Data Studio. V Cognito Ondra dostal na starost například design uživatelského prostředí webu Mojelékárna.cz.
Zkušenosti z pozice vývojáře denně zúročuje při své designérské tvorbě. „Když znáte proces výroby webů a aplikací od počátku, pomůže vám to při vymýšlení uživatelského rozhraní a vizuálu. Mým cílem je dovést daný projekt k dokonalosti, a to po vzhledové i funkční stránce.”
„Design není umění, design je řemeslo. Je to tvrdá práce. Jako UX a UI designér jsem advokátem koncových uživatelů. Jde mi o zákazníky našich klientů, pro které se snažím tvořit co nejsnazší nákupní proces,” říká Ondra ke své práci. „Mými nejlepšími projekty jsou ale mé dvě děti,” usmívá se.
Pro skupinu Active Radio a jejich rádio Evropa 2 agentura Cognito spustila první interaktivní brandovou kampaň s využitím umělé inteligence. Kampa...
Když jsem psal první výroční článek o úvodní pětiletce Cognito, netušil jsem, že si na sebe pletu bič, který mě bude švihat přes obě půlky ještě z...
S přicházejícím jarem posílila brněnská digitální agentura Cognito o novou projektovou manažerku a seniorní PHP vývojářku.