Nový TagPicker cílí na design a sdílení

Novinky Vojtěch Piska

Pro startup TagPicker jsme vyvinuli novou verzi webové aplikace, která naučí prodávat obrázky na každém webu. Zásadní inovací je možnost uživatelské konfigurace vzhledu interaktivních bodů, funkce sdílení otagovaných obrázků a možnost jejich snadného vkládání do libovolné webové stránky. Nová verze také umožňuje nasazení na weby, kde to dříve z technických důvodů nebylo možné.

 

Již první verze TagPickeru, uvedená na podzim minulého roku, zaujala řadu zákazníků, mimo jiné například i největšího tuzemského dodavatele koupelen a kuchyní firmu Siko, od které přišla řada podnětů a návrhů na rozšíření a vylepšení, která zaplnila vývojovou roadmapu.

Koronavirová karanténa nám dala čas a klid dokončit vývoj rozsáhlé nové verze, která přináší řadu zásadních změn v architektruře aplikace a především důležité, klienty netrpělivě očekávané, nové funkce.

Vylepšení a funkcionality přidané v nové verzi TagPickeru

1. Barevné schéma bodů a vyskakovacích oken

Funkce, na kterou čekalo asi nejvíce zákazníků, je možnost barevně si přizpůsobit vzhled interaktivních bodů a pop-up oken tak, aby co nejlépe designově odpovídaly barvám webu či e-shopu. Možnosti konfigurace jsou široké. Nastavit lze barevné schéma bodů nákupního košíku, odkazu či infobodu a zvolit jde samozřejmě i barvy ikon, tlačítek, formát měny, fonty a dalších více než 20 parametrů.

Ukázka možností nastavení TagPickeru

2. TagPicker branding ve free a placené verzi

V rámci placeného programu mají zákazníci možnost vypnout ve vyskakovacích oknech TagPicker branding. Někteří zákaznici, kteří nám fandí, i tak nechávají branding zapnutý. Děkujeme.

Zapnutý a vypnutý branding

3. Sdílení interaktivních obrázků

Vytvořené interaktivní obrázky lze nyní sdílet a vkládat do jiných stránek. Nová verze TagPickeru umožňuje sdílet obrázky pomocí vygenerovaného unikátního odkazu nebo je vkládat do kódu webových stránek podobně jako třeba YouTube videa. Obrázek tak můžete jednoduše a snadno nasdílet na jiném webu, do e-mailu, v příspěvku na Facebooku nebo jej můžete poskytnout vašim partnerům, aby ho použili pro obohacení svého obsahu.

Sdílení interaktivních obrázků v praxi

4. Multijazyčnost

TagPicker nyní můžete jednoduše nasadit na jazykové mutace webů/e-shopů. Texty tlačítek, jako je např. „koupit“ nebo „detail produktu“, si jednoduše přetextujete dle libosti.

Přetextujte si tlačítka dle jazykové mutace vašeho e-shopu

5. Pokročilý WYSIWYG editor

Do textového pole jsme nově integrovali zjednodušený WYSIWYG editor, který umožňuje pokročilejší možnosti formátování textu ve vyskakovacích oknech. Tučně, kurzívou či číslovaným seznamem popusťte uzdu vašim copywriterským choutkám.

Nový WYSIWYG editor pro snadnější práci s textem

6. Optimalizace TagPicker.js skriptu

Upravili jsme logiku a optimalizovali algoritmy skriptu tak, aby bylo možné TagPicker rozběhnout i u zákazníků, kterým původní verze dělala problémy nebo jim díky specifickým vlastnostem jejich webových platforem nešla vůbec nasadit. Skript nově distribuujeme skrze CDN s dostatečnou kapacitou a možnosti škálování, čímž jsme předešli výkonnostním problémům způsobených rychlým růstem klientů využívající TagPicker na svých webech.

Co se chystá

Vývoj TagPickeru zdaleka nekončí, na roadmapě je nyní rozšířená podpora pro afilační programy, pokročilá analytika a především využití umělé inteligence pro asistenci při tagování obrázků. Startupisti z TagPickeru se chystají také do zahraničí, takže už u nás přistály požadavky na rozšíření jazykové podpory.

Chcete si TagPicker vyzkoušet?

Není nic jednoduššího, než se zcela zdarma zaregistrovat na webu www.tagpicker.com. Následně vás budeme kontaktovat s informací o vytvoření vašeho účtu a ukážeme vám, jak jednoduché je TagPicker používat přímo na vašem e-shopu či webu.

Co si dále přečíst