Cognito na podzim 2016: Cognitobraní

Newslettery Lenka Kenjová

Burčák jsme už vypili, mladé víno je oficiálně otevřené a nový ročník se právě stáčí do lahví. Kromě vinařské sezóny odstartovala i ta divadelní a Městské divadlo Brno si pro své diváky přichystalo překvapení v podobě divácké sekce. Máme pro vás i článek o tom, že najít vývojáře je stejně těžké jako vyrobit dobré víno.

Uzrálo na našich klávesnicích

Jak ulovit vývojáře?

 

Naše copywriterka Eliška Lukaščíková si posvítila na to, co všechno jsou firmy ochotné udělat pro to, aby ulovily dobrého vývojáře.

Podzimní novinky z online marketingu

 

Lenka Kenjová, další členka marketingového oddělení, pro vás pravidelně píše články o tom, co se stalo nového v online marketingu za minulý měsíc. Tady jsou ty za říjen 2016.

Podzimní sklizeň v Cognito

Městské divadlo Brno má novou diváckou sekci

 

To by Shakespeare koukal! Návštěvníci MDB mají od letošní sezóny možnost zaregistrovat se do divácké sekce. A není to jen tak ledajaká sekce. Tahle za vás třeba pohlídá nové vstupenky.

 

Alza brand manuál

 

Sestavili jsme brand manuál pro Alza.cz. K čemu? Aby věděli, kam dát Alzáka, jakým fontem napsat nadpis a jak prezentovat značku Alza.

 

Chci  newsletter taky ve své schránce

Pokud vám zatím tento podzimní newsletter nepřistál ve schránce, přihlaste se k odběru dalšího, který pošleme zas za měsíc. 

Co si dále přečíst