Brněnské Cognito rozšířilo řady digitálních agentur a stalo se 16. členem Asociace.biz sdružující významné agentury z digitálního prostředí.

Burčák jsme už vypili, mladé víno je oficiálně otevřené a nový ročník se právě stáčí do lahví. Kromě vinařské sezóny odstartovala i ta divadelní a Městské divadlo Brno si pro své diváky přichystalo překvapení v podobě divácké sekce. Máme pro vás i článek o tom, že najít vývojáře je stejně těžké jako vyrobit dobré víno.
Naše copywriterka Eliška Lukaščíková si posvítila na to, co všechno jsou firmy ochotné udělat pro to, aby ulovily dobrého vývojáře.
Lenka Kenjová, další členka marketingového oddělení, pro vás pravidelně píše články o tom, co se stalo nového v online marketingu za minulý měsíc. Tady jsou ty za říjen 2016.
To by Shakespeare koukal! Návštěvníci MDB mají od letošní sezóny možnost zaregistrovat se do divácké sekce. A není to jen tak ledajaká sekce. Tahle za vás třeba pohlídá nové vstupenky.
Sestavili jsme brand manuál pro Alza.cz. K čemu? Aby věděli, kam dát Alzáka, jakým fontem napsat nadpis a jak prezentovat značku Alza.
Pokud vám zatím tento podzimní newsletter nepřistál ve schránce, přihlaste se k odběru dalšího, který pošleme zas za měsíc.
Brněnské Cognito rozšířilo řady digitálních agentur a stalo se 16. členem Asociace.biz sdružující významné agentury z digitálního prostředí.
Špachta v minulosti spoluzakládal agenturu Media Factory a 6 let vedl Asociaci.biz.
Design prochází různými fázemi a posuny nejen v důsledku měnících se společenských nálad, ale i nových technologických možností. I dnes, kdy desig...