Vánoční šílenství je zpátky v plné síle a s ním každoroční nálož vánočních reklam. Někteří to nenávidí, jiní milují. Jak jsme na tom my v Cognito ...
Cognito na podzim 2016: Cognitobraní
Burčák jsme už vypili, mladé víno je oficiálně otevřené a nový ročník se právě stáčí do lahví. Kromě vinařské sezóny odstartovala i ta divadelní a Městské divadlo Brno si pro své diváky přichystalo překvapení v podobě divácké sekce. Máme pro vás i článek o tom, že najít vývojáře je stejně těžké jako vyrobit dobré víno.
Uzrálo na našich klávesnicích
Jak ulovit vývojáře?
Naše copywriterka Eliška Lukaščíková si posvítila na to, co všechno jsou firmy ochotné udělat pro to, aby ulovily dobrého vývojáře.
Podzimní novinky z online marketingu
Lenka Kenjová, další členka marketingového oddělení, pro vás pravidelně píše články o tom, co se stalo nového v online marketingu za minulý měsíc. Tady jsou ty za říjen 2016.
Podzimní sklizeň v Cognito
Městské divadlo Brno má novou diváckou sekci
To by Shakespeare koukal! Návštěvníci MDB mají od letošní sezóny možnost zaregistrovat se do divácké sekce. A není to jen tak ledajaká sekce. Tahle za vás třeba pohlídá nové vstupenky.
Alza brand manuál
Sestavili jsme brand manuál pro Alza.cz. K čemu? Aby věděli, kam dát Alzáka, jakým fontem napsat nadpis a jak prezentovat značku Alza.
Chci newsletter taky ve své schránce
Pokud vám zatím tento podzimní newsletter nepřistál ve schránce, přihlaste se k odběru dalšího, který pošleme zas za měsíc.
Co si dále přečíst
Minule jsme porovnávali klasické SQL a NewSQL databáze z hlediska výkonu a škálovatelnosti. Co když ale potřebujeme něco víc než jen tradiční data...
S rostoucí popularitou projektu se pojí narůstající návštěvnost, do hry začínají vstupovat různé analytické nástroje, sám Google navštěvuje web ča...