Agentura Cognito zvítězila ve výběrovém řízení na tvorbu marketingové a komunikační strategie pro destinaci Česká Kanada. Tento projekt si klade z...
Co přineslo jaro 2018
Holky v IT chceme! Od března náš tým vývojářů rozzářila zatím jediná žena, kodérka Eva. Rádi bychom k nám přivítali víc takových odvážných kodérek či vývojářek. Děvčata, pokud teď čtete, ozvěte se. #GirlsPower
Colpirio – RTB platforma
Colpirio je sofistikovaná platforma pro RTB kampaně založená na strojovém učením a prediktivní analytice. Behaviorálně, na základě chování, zájmů a potřeb, dokáže uživatelům doporučit produkt v pravý okamžik. Přináší skvělé výsledky, třeba až o 300 % vyšší konverzní poměr. Nepřeháníme, vše máme podloženo čísly.
Milovníci čtvercových obrázků, hashtagů a Instastories zajásají, protože nás mohou sledovat na Instagramu. A ti poctiví stalkeři tak již učinili. #JsmeCognito
Přechod z HTTP na HTTPS
Troška byrokracie na závěr: Kromě GDPR nás čeká další novinka. Od července 2018 bude Google označovat ve vyhledávání HTTP stránky jako „nezabezpečené“, což by mohlo odradit a vystrašit některé návštěvníky. Z tohoto důvodu, a hlavně také kvůli bezpečnosti, doporučujeme přechod z HTTP na zabezpečený HTTPS protokol. Kdo nemá a chtěl by, pište nám.
Co si dále přečíst
Cognito posiluje svou vývojářskou divizi o dva nové členy – backenďáka Michaela a frontenďáka Erika, kteří do týmu přinášejí své bohaté zkušenosti...
Je tady léto, prázdniny, dovolená a taky okurková sezóna všech markeťáků. Důvod je nasnadě – každý se raději válí u vody, než aby čučel do počítač...