Před tím, než se ujala dohledu nad uměleckou stránkou projektů v Cognitu, pracovala v Bruselu pro Purebrand nebo řídila projekty v Motionhousu.

DofE (The Duke of Edinburgh's Award) je celosvětový program osobního rozvoje pro mladé lidi ve věku od 14 do 24 let. Vznikl v roce 1956 ve Velké Británii a od té doby se do něj zapojilo přes 8 milionů mladých lidí z celého světa.
Cognito je od roku 2010 podporovatelem programu Dofe jako Silver DofE Youth Friends. V roce 2013 jsme pro program vytvořili web, který teď bylo kvůli současným technologickým nárokům potřeba modernizovat, udělat redesign a doplnit funkční prvky.
Hlavním požadavkem byla responzivita webu pro mobilní zařízení, jelikož hlavní cílová skupina uživatelů je mládež, která desktop používá minimálně. S tím souvisela i další část zadání, a to funkční interakce klientů s webem. Důraz byl kladen na to, aby bylo možné intuitivně a jednoduše vyplňovat formuláře přihlášek do programu. Ty jsou následně automaticky odeslány do rukou jednotlivých institucí, které je dále zpracovávají. Třetí zásadní částí zadání byla úprava webu pro jednodušší orientaci a identifikaci cílových skupin (účastníci programu, instituce, podporovatelé) tak, aby každý návštěvník našel, co hledá.
Rychlost = 94/100
Počet úprav (Commity v Gitu) = 1 012
Investice = 325 tis. Kč
Naše práce spuštěním webu rozhodně nekončí. Je to živý organismus, který potřebuje průběžnou péči.
Ta zahrnuje:
Před tím, než se ujala dohledu nad uměleckou stránkou projektů v Cognitu, pracovala v Bruselu pro Purebrand nebo řídila projekty v Motionhousu.
Cenu online reklam v posledních měsících navýšila nejen inflace, ale i vysoká konkurence. Česká republika je e-shopová velmoc, v našich končinách ...
Začátky měsíců jsou pro většinu marketingových specialistů ve znamení reportů – shrnout nejdůležitější metriky předchozího období, ukázat úspěchy ...