Mít v dnešní době webové stránky je důležitým krokem pro každou firmu či jednotlivce. Nicméně rozhodnutí, jakou platformu použít pro jejich tvorbu...
Novou art directorkou Cognita je Petra Kašparová
Před tím, než se ujala dohledu nad uměleckou stránkou projektů v Cognitu, pracovala v Bruselu pro Purebrand nebo řídila projekty v Motionhousu.
Od května 2022 je novou art directorkou Cognita Petra Kašparová. Už po svém loňském nástupu, kdy začínala na pozici grafické designérky v týmu vedeném CMO Michaelou Luňáčkovou, si vzala na starost například vizuály pro Rádio Z nebo Chytrou lékárnu a držela dohled nad průběhem tvorby letní kampaně pro Emco. Od května v Cognitu řídí vizuální stránku veškerých projektů.
Petra Kašparová vystudovala Fakultu umění a designu na Univerzitě Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, po absolvování řídila kreativní projekty v brněnském animačním studiu Motionhouse. V rámci studia zamířila do zahraničí, konkrétně do Londýna do designového studia 3 Fish in a Tree.
Po absolutoriu vedla její cesta do Bruselu, kde pracovala jako grafická designérka v reklamním studiu Purebrand se zaměřením na digitální design a packaging. Po návratu ze zahraničí přes rok působila jako grafická designérka ve společnosti TIMEPRESS a jako designérka na volné noze. Mimo jiné je autorkou nové vizuální identity brněnského festivalu Prototyp.
Co si dále přečíst
Brněnská agentura uspěla v tendru vypsaném inovační agenturou JIC, která se zaměřuje na podporu inovativního podnikání.
V dnešní době každý potřebuje web pro svůj byznys, koníček nebo pro klub přátel žehu. A pokud si ho neumí sám vytvořit, tak ho poptá. Web se dá bl...